søndag, mars 02, 2008

Søndag kveld igjen.
















Ja, da var det søndag kveld igjen og en uke siden sist innlegg. Uka går jammen fort! I dag har vi vært hos noen vi kjenner på Brandval og så gikk vi en times tur i skogen. Det var godt, selv om det dusk regnet inni mellom. Så fikk vi kake etterpå. I går ble Kjetil 30 år. Så da hadde vi mamma og pappa, broren min og foreldrene til Kjetil på middag og kaker og kaffe. Det var koselig. På fredag var jeg med jobben på ekskursjon til Oslo. Det var en kjekk dag. Ellers var jeg hjemme mandag og tirsdag fordi jeg var syk, og hjemme onsdag og torsdag også fordi da var Tobias syk. Det skal visst være noe hele tiden, men, men. Her er bilde av bokser og påske egg jeg har bestilt fra Panduro. Den mellomste boksen er helt super til marie kjeks :-) Og et påske egg til hver av ungene. Ønsker dere en fin uke :-)

6 kommentarer:

Marie sa...

Gratulerer til fødselsdagsbarnet!

Silkeline sa...

Åh, aldeles nydelige bokser!! Jeg har siklet på disse jeg også....må bestille de inn til butikken tror jeg, for de er såååå fine.

Takk for hilsen hos meg, og takk for bestilling på Veslestua:) Jeg så det tikket inn en bestilling fra Kongsvinger, så jeg tenkte kanskje det var deg, men var jo ikke sikker da:)....Pakken ble sendt i går, så den er på vei.

Klem:)

Aalerud Stall sa...

Hei :-)

Så fine bokser og egg! Panduro er toppen :-) Og de kakene var bare lekre, nå fikk jeg lyst på kake, men har bare Mariekjeks... Vel, vel, det får duge så lenge.
Ha en fin tirsdagskveld!

Hilsen Britt :-)

~~♥ Mamma Millan ♥~~ sa...

Men vilka underbara burkar..såna vill ju jag ha!!!

Kram milan

Emmeline sa...

Disse boksene og eggene er jo bare superfine:)
Jeg var innom Panduro her i Bergen, men tror du de hadde disse eggene?? Nope...det var visst bare på nett, og da jeg var på nett igjen ja da var de bortevekke. Vel vel....

Det er så slitsomt med sykdom og når ungene blir syke så er det kjedelig...Man må være hjemme fra jobb og det er ikke alltid like kjekt, men sånn er det nå engang å ha småbarn...Det kommer seg litt etter litt!!

Håper dere får en fin helg--uten sykdom og med deilig snop i påskeeggene litt på forskudd?? Kos dere iallefall!

Anonym sa...

Vad god tårtorna såg ut ! =)