søndag, mars 09, 2008

Varer fra Veslestua og Veslehuset.











Hei, ja, nå har det jammen gått en uke til! Denne uken har jeg fått varer fra Veslestua og Veslehuset og er så fornøyd :-) Fra Veslestua fikk jeg en oppbevaringsboks til blader som jeg skal henge ved siden av senga, den var kjempe fin. Og et søtt lite stett fat. Og to rutete stoffer, kjempe fine. Og en liten bamse som gave :-) Fra Veslehuset fikk jeg det kjempe fine blå skiltet som det står Velkommen på. Det er kjempe fint :-)




I dag har vi bare tatt det kuli. Kjetil og Tobias var på en liten sykkeltur i regnværet,men jeg og Åsa har bare vært inne. Har vasket en haug med klær. Og så har Tobias jeg og til og med Kjetil laget påske pynt. Hadde bestilt noen isopor egg og ull filt fra panduro. Man holder filten utenpå egget og stikker en spesiel nål igjennom slik at ull filten fester seg til egget. Man kan lage mønster også i ulike farger og det var nok det Tobias synes var mest gøy. I går var Tobias først i bursdag så var vi en tur i Sverige. Og Åsa har gått to, tre skritt nesten hver dag i løpet av uka :-)Ønsker dere en kjempe fin uke :-)

10 kommentarer:

elin1976 sa...

Så bra du er fornøyd. Jeg har faktisk det samme skiltet hengende utenfor her hjemme. Nå kan man si det slik at jeg er jo ganske heldig med en makker som behersker penselen som en helgen. Det finnes ikke en ting hun ikke kan male det er bare fantasien som stopper der. Jeg skal ha noen flere av henne bare hun får unna det hun må ha unna. he he. Vi har det ganske travelt om dagene, men mest fordi vi så gjærne vil lage ALT!!!
Vi klarer liksom ikke å velge. Akkurat nå sitter jeg klar til å vrenge en heks og to gjess som jeg har sydd nå den siste timen. Heksa skal pryde her hjemme men gjessene skal for salg. Gleder meg til de blir ferdige. Da ser jeg om det kommer en gasse gås til dette huset også. he he
Ønsker deg en fin kveld:O)

Grip dagen sa...

Ser ut som vi har temmelig lik smak. Jeg har også nettopp kjøpt meg ei slik boks til å ha blader i. Fatet har jeg også...
Panduroboksene du viste likte jeg kjempegodt. Det er ikke umulig at også de finner veien til huset mitt...
Fint du likte skiltet!
Men jeg ser at du kan fikse litt på ståltråden...
I tuppen er det en "krok" som går igjennom skiltet. Resten former du til en stor bue som det henger i. Forstod du den?
Jeg tenkte å skrive som på melkekartongene:
"Brett ut og bøy helt tilbake."
Tråden må nemlig bøyes for å passe i postkassa.

Vel, da gjenstår bare å ønske deg og dine ei fin-fin uke!
Marit

Hulda sa...

Så flotte ting du har kjøpt deg. Likte den bladkurven din veldig godt. :)

Tussaluso sa...

Fine varer du har fått. Så koselig å lage påskepynt ilag. Her holder veslemor på å sleppe seg. Tar ett skritt så setter ho seg ner, og krabber videre. Skal sei at utviklinga skjer fort no. Ha ei fin veke.

Aalerud Stall sa...

Hei :-)

Så fine ting du har kjøpt! Jeg har også kjøpt ting fra Veslehuset nå, og de damene vet hva de driver med altså! Skal vise bilder på bloggen min når jeg er ferdig med prosjekt soverom :-)
Ønsker deg en riktig fin onsdag!

Hilsen Britt :-)

~~♥ Mamma Millan ♥~~ sa...

Så fina saker du visar!!

tack med för titten o fina ord!!


Kramis Millan
~~~`*'*´~~~

~~*C A R P E D I E M *~~

Christinas låvebutikk sa...

Hei! Så masse fint du har kjøpt.. Det er asjetter jeg har..119,-,kaffekopper og skåler..Det er nydelig!! Ha en fin kveld!!

Tonje sa...

Så masse flott du har kjøpt deg=) Det stettefatet i glass har jeg også,det er bare sååå nostalgisk og flott=)

Tusen takk for koslig kommentar ang boken=)
Ha en fin torsdag=)

Marie sa...

Så fine ting du har fått deg! Koseleg med noko nytt av og til.

Ønskjer deg ein fin torsdag og god helg :)

Inger-Marie sa...

Digga den bladkurven din :) Så koslig å høre at Åsa har begynt å gå :-) Ha en god helg!