onsdag, mars 26, 2008

Hverdag igjen og syk.





























Ja, nå er påsken over og hverdagen er her igjen. Vi har kost oss masse i påsken. Men på søndag kveld når vi kom hjem begynte jeg å føle meg dårlig, vondt i magen og litt små kvalm. Frøs masse, og hadde visst ristet i søvne he, he. På 2. påskedag følte jeg meg heller ikke bra. Fortsatt vondt i magen og små kvalm. Tobias og Kjetil tok en sykkeltur og Åsa og jeg sov. Og etter sovingen begynte diareen. Mamma, pappa og broren min var her en liten tur. Broren min hadde med gave til Tobias som har bursdag i dag. Jeg løp på do resten av dagen. I går løp jeg også på do eller sov. Jeg hadde fri i går for Åsa begynte i barnehage og jeg skulle være med henne. Men Kjetil ble med. Han kjøpte kull tabletter til meg i går og i går kveld trodde jeg at jeg var bedre, men i dag tidlig var det pån igjen. Så Kjetil var med Åsa i dag også, men det gikk så bra, så han var en liten tur på jobben også. Har tatt masse kull tabletter i dag og det går bedre nå håper jeg. Tobias ble 5 år i dag og hadde med kake i barnehagen etc. Han har hatt en stor dag tror jeg :-) På lørdag blir det mer bursdag. Natt til i går og i hele går snødde det masse, så nå er det vinter her igjen. Kong Vinter vil nok ikke helt gi seg enda nei.







Vi dro på hytta på onsdag med mamma, pappa og broren min. På torsdag var det fint vær, men kaldt, men vi gikk en skitur allikevel. På fredag våknet vi til snøstorm! Så da dro vi på Lekeverden(tror jeg har blitt smittet der ja) Det var stor stas for ungene, og vi var ikke de eneste som var der he, he. På lørdag var det påskeskirenn og guttene gikk, og det var premie til alle. Sol, men litt kaldt og surt. Så grillet vi pølser etter det :-) På søndag var det også sol og ikke så kaldt og nesten vind stille. Da gikk vi også en ski tur før vi dro hjem. Så vi har kost oss masse :-) Ønsker dere en fin uke, og snart er det helg igjen :-)

2 kommentarer:

Anna-Lena sa...

Koselige bilder!.. :) Tråkigt med sjukdom dock! Ha en skön och frisk helg! :D

Aalerud Stall sa...

Hei :-)

Det er en liten oppmuntring til deg på min blogg! Håper du er i bedre form og at fredagskvelden er fin :-)

Klem fra Britt :-)