søndag, desember 07, 2008

Andre søndag i advent :-)














































I dag er det andre søndag i Advent og vi har kost oss :-) Kjetil dro på julebord klokka tre i går på Holmen fjordhotel og kom hjem klokka et i dag. Da var jeg akkurat på tur ut med ungene. Jeg var litt ute med dem, mens dem gikk på ski. Åsa prøvde ski for første gang og det gikk bra, men hun ville ikke holde i stavene. Så kom Kjetil ut og vi dro hver vår unge på kjelke og akebrett og gikk en tur. Så gikk vi inn og Kjetil lagde kakao med krem til oss :-)

I går når Kjetil dro, så begynte vi å lage marsipan konfekt. Blei litt klining, særlig med Åsa, men vi fikk da laget noe :-) Så får vi prøve å ikke spise det opp før Jul he, he. Nå er begge ungene badet og dusjet, Åsa er lagt og Kjetil leser for Tobias nå. Kjetil har fyrt i ovnen, så blei så trøtt og sliten her, men kanskje ikke så rart siden jeg sitter ved siden av ovnen he, he. Bilder av kalenderpakkene til ungene. Åsa får rødt papir på pakkene og Tobias blått. Ønsker dere en fin søndags kveld :-)

5 kommentarer:

Frk .Fischer sa...

Så mye digg!!! du frister....


Her en utfordring på siden min til deg..viss du vil da!!! klem fra meg!! takker for alle hyggelig hilsner..det varmer!!!

Synnøve. sa...

Så godt det såg ut med allt julegotteri. Håper det blir noe igjen til jul nå da.
Fine bilder på barnen når de står på ski. Det er ikke så enkelt det.
Önsker dere en flott tirsdag.
Klems Synne.

Karna sa...

Så nydelig bloggen din var blitt, fikk julestemning jeg...

Sessan ☆ Prinsessan sa...

Underbara julförberedelse bilder & vinter bilder!!

Du har blivit tilldelad Nobelpris i Mammakunskap i min blogg ♡

Njut dagen söta

MallaKla´ra sa...

Hei!

Koselig blogg.. Her var der masse julegotter...Mmmm..:))
Fikk skikkelig julesteming med snø,unger på ski og julepynt...Savner snøen her i Stavanger,,men kan jo ennå komme..
HA en flott onsdagskveld:o))