fredag, desember 12, 2008

Endelig helg og award :-)


Hei, har vært så heldig å få denne awarden fra Sessan och prinsessan http://www.sessanochprinsessan.com/. Tusen, tusen takk :-) Jeg gir den videre til alle på bloggrollen min :-) Denne uka har vært hektisk. Masse og gjøre på jobben om dagen og uvant kroppsarbeid, så er så sliten når jeg kommer hjem om dagen. Hittils i dag har jeg gått 9850 skritt står skritt telleren på. Så har egentlig ikke orket å gjøre så mye her hjemme denne uka, bortsett fra ting en må gjøre som å vaske klær etc. I går var det juleavslutning på avdelingen til Åsa. Og som foreldre representant er det en del å ordne og tenke på. Fikk ordnet nisse også og det var ikke lett. Men det ble en fin fest. Men Åsa var redd nissen da he, he. Men hun fikk da godis pose av den. Og så fikk vi nisse grøt først, og så hadde barna en sang oppvisning :-) Klokka tre i dag spanderte jobben pizza. Siden jeg ikke visste hvor lenge det varte og Kjetil har vare telling på jobben, så hentet mamma og pappa ungene og tok dem med hjem til seg og gav dem middag :-) Og jeg rakk å handle mat og gjøre noen ærender før jeg hentet dem. Kjetil er på jobben enda og driver med vare telling. Jeg driver egentlig å vasker badet, men det var godt her i stolen he, he. Ønsker dere en fin helg :-)

3 kommentarer:

Anna Lisa sa...

Tusen takk for den store klemmen:) Sender en tilbake og ønske om ei god helg
Klem

Anna Lisa sa...

Og gratulerer me den flott award!!!
Klem

Synnøve. sa...

Grattis til den fine utmärkelsen.
Önsker deg en flott helg, med lucia og tredje advent.
Kram Synne.