søndag, desember 21, 2008

Award!


Har vært så heldig å få denne fine awarden fra http://frkfischersverden.blogspot.com/. Tusen, tusen takk :-) Jeg gir den videre til: http://annalisasblogg.blogspot.com/, http://lenasverden.blogspot.com/. Her er det hektisk for tiden, så derfor blir det lite med blogging. Men nå har jeg fått juleferie. I går var vi på Jessheim og besøkte søskenbarnet til Kjetil og samboeren, som akkurat har flyttet inn i ny bygd hus! Og der var det fint :-) Så bestemte vi oss for være med noen venner ut, så ungene har vært hos mamma og pappa i natt. Var hjemme tidlig i natt, så har ikke vært så sliten i dag he, he. Både Kjetil og jeg fikk klippet oss, før vi hentet ungene og fikk middag hos mamma og pappa.Og mamma hadde klippet unegne :-) Så var vi innom noen andre med gaver. Så etter at Åsa hadde lagt seg, pyntet Tobias og vi pepperkakehus og noen pepperkaker. På torsdag vardet juleavslutning i lavoen med avdelingen til Tobias. Det var koselig :-) På onsdag var han nisse sammen med de andre fem åringene og sang på gamle hjemmet. Og på tirsdag var han på gudstjeneste med alle andre barnehager og han leste diktet "så tenner vi to lys" høyt i kirken. Mamma var der og hørte på han :-) Ellers måtte jeg hente Åsa kvart på et på fredag for da hadde hun feber, men på lørdag hadde hun ikke feber. Så vet ikke hva det var. I morgen skal ungene i barnehagen, jeg skal gjøre de siste ærendene og ordne her hjemme. Ønsker dere en fin mandag :-)

4 kommentarer:

Synnøve. sa...

Hei.
En snartur inom for å si God jul til dere.
Håper det blir en fin jul sammen med familen.
Klems synne.

Frk .Fischer sa...

Hei!! så fin bloggen har blitt da....fått dilla ...bytter hele tiden!! ha ah!! ser dere har nok å finne på om dagen!! Sjo ho ikke lenge igjen til jule kvelds kos... God jul fra meg!!

Anonym sa...

Bare innom for å ønske deg og dine en fredfull julefeiring. Kos dere masse.

Anna Lisa sa...

Tusen takk snille deg. Takk for at du tenker på meg når du dela ut slike:)
Klem