fredag, desember 05, 2008

Pakke fra Hulda :-)








Jeg fikk en fin pakke fra Hulda http://www.huldals.blogspot.com/, her en dag :-) Jeg kjøpte dette fine hjertet. Det er så fint. Nydelig! Og så fikk jeg med disse fine merkelappene :-) Hun er kjempe flink!
Nå snør det ute. Det har det snart gjort i tre døgn og det har kommet masse snø! Men det er da koselig da :-) Tobias har hatt med seg ski to dager i barnehagen nå. I går hadde vi besøk av bestemoren til Kjetil og mannen hennes. Utvekslet litt julegaver. Koselig med besøk. Ellers er jeg sliten om dagen. Skolebiblioteket jeg jobber på skal slå seg sammen med folkebiblioteket i den nye fine videregende skolen som vi skal flytte inn i til uka. Så vi blir et kombinasjons bibliotek. Så hele den uka her har vi pakket bøker i esker. Og det er tungt. Har blitt mange skritt om dagen og styrke på armene ja he, he. Og så blir det å pakke opp alt igjen da....Ja, ja, blir vel fint til slutt. Nå skal jeg legge meg på alle fire og vaske teppet under bordet litt, noen som har sølt frokostblanding og sjokolade melk der..... Ønsker dere en kjempe fin fredags kveld :-)


3 kommentarer:

Hulda sa...

Så koselig at du la ut bilder av det du kjøpte fra meg. :) Fint du ble fornøyd. :)

Synnøve. sa...

Hei på deg.
Fine ting du kjöpt.
Japp, nå snör det gitt.
Håper ikke det blir mildvär nå så det smelter vekk.
Önsker deg lykke til med jobbflyttinga da.
Klems synne.

Anna Lisa sa...

Så nydelig!!! Hulda er så flink!
Ha en fin kveld og ein fin søndag som kjem
Klem