torsdag, januar 08, 2009

Biblioteket :-)






















Hei, må vise litt bilder av jobben. Jeg er egentlig skolebibliotekar på en videregeående skole, men nå har skolen flyttet inn i ny bygde lokaler og folkebiblioteket og skolebiblioteket har slått seg sammen! Så jeg har fått nye og fine jobb lokaler :-) På mandag var det stor åpning kl 11, med masse taler, Levi Henriksen etc. Jeg så ryggen min på nyhetene på nrk på kvelden he, he. På mandags kvelden var Lars Monsen der og holdt foredrag. Masse folk og han var spennende å høre på! På tirsdag var Heidi Linde der og i går Erlend Loe, men de fikk jeg ikke hørt på. I dag var Liv Gade der,som er bokinspirator, hun var flink. Har blitt mye jobbing denne uka og seint på mandag og i dag, men, men. Er gøy også! Noen av bildene er tatt før Jul, før vi åpnet, derfor litt pappesker etc. På tirsdag ble Åsa 2 år, så vi skal ha selskap på lørdag. Så blir baking etc i morgen kveld. Ha en fin fredag dere som er innom :-)

7 kommentarer:

Synnøve. sa...

Hei.
For en flott arbeidsplass du fått.
Har kun värt inne på biblioteket en gang. (Det gamle) og da spurte eg etter en språkurs på Islandsk.
Må ha meg en tur til din flotte arbeidsplass og se hvordan det ser ut der.
Håper at allt er under kontroll hos deg.
Klems Synne.

Hulda sa...

Skal si du har en flott arbeidsplass! Så fint ut på det nye biblioteket, ja. :)

Nita sa...

Jøss, for en flott arbeidsplass! Jeg liker biblioteker veldig godt, må faktisk en tur i helga for litt kulturelt påfyll :) Misunner deg litt som kan tilbringe så mye tid der...

Ønsker Åsa en morsom bursdag, og god helg til deg :)

Prinsesse Elin sa...

Det var litt av en arbeidsplass. Skulle hatt slik da jeg gikk på skolen. Vi hadde kun to rader med bøker og en sint og streng bibliotekar med navn Helga!

Prinsesse Vilikke sa...

Det nye biblioteket er bare super fint!! Var innom der på tirsdag. Hedda snakket masse om hva som hadde skjedd da de var der på besøk. Det var veldig stas. Du er heldig som har en så lys og fin arbeidsplass!!

Snart tretti sa...

Superfresht!!! Liker sånne bibliotek, det innbød til arbeid og lesekos! Hvilket bibliotek er det?

Anonym sa...

Oj, Kongsvinger jo :D

Har ikke vært i den nye biblioteket men skal jammen ta med meg guttene dit en dag det passer slik! Tenk om alle kunne hatt en så flott arbeidsplass!