tirsdag, januar 13, 2009

Bursdag og skøyter.
























































Hei,viser noen bilder fra helga. Da hadde vi bursdags selskap for Åsa på lørdag. På søndag gikk vi først på skøyter, så var vi i bursdag hos pappa. I går jobbet jeg fra halv tolv til seks. Bare slappet av i går kveld. I dag har jeg hatt fri. Leverte ungene i barnehagen litt over ti, så dro jeg på Spenst og trente! Det var godt. Har ellers brukt dagen til å rydde, vaske klær etc. Har vært sol i dag og noen varme grader. Men må si at jeg egentlig ønsker meg mere snø. Ønsker dere en fin tirsdags kveld :-)

8 kommentarer:

Silkeline sa...

Oj, så fin bloggen din har blitt....du kan virkelig dette du! Jeg kan så lite om mulighetene med blogger, skulle gjerne lært meg mer, men tiden strekker liksom ikke til:)

Ser dere har hatt en fin helg. ser moro ut med skøyter:)))

ha en fin kveld.
Klem.

Anna Lisa sa...

Jammen har tida gått fort ja!!! Huska jo godt når ho fyllte 1 år!!! Så fine bilder og koselig.
Du eg linka salgsboden din inn på min salgsbod :)
Ha en fin kveld og fin dag imorgå.
Klem

Synnøve. sa...

Hei.
En flott bursdagsfeiring ser det ut som.
Sköyter ja....
Det er det hundre år sen eg brukte. Man skulle kanskje kjöpe seg ett par og ta en tur på isen...
Håper dere er friks og kry nå.
Klems Synne.

Frk .Fischer sa...

Hei!! Da får jeg si god bedring til dere og....og takk guuud for nrk super..dvd osv...ellers hadde tiden blitt tam...vel jag rydder og vasker for at da går liksom dagen...han er ikke så syk annet en den hosten dag...som kommer i sånne omganger....skikkelig romler i brystet..så vi får se ann... Kos dere jentene ...

Guttemamma sa...

Tusen takk for koselig hilsen! Så skjønne bran du har, grattis med lillemor!! Fin bakgrunn på siden din! Klem fra Anette

Inger-Marie sa...

Så fin bloggen din er nå! Og masse fine bilder som alltid. Tipper de Kitty tallerknene slo ann? Det hadde de nok gjort her hvertfall.

Kristins rede sa...

Kan få litt snø og mange kuldegrader i fra meg. Er 20 minus nå i kveld.

Gratulerer med vel overstått 2 årsdag! Her går dagene i ett. JEg har sykehus praksis nå og det er hardt.

Ha en fortsatt fin uke!

Anna Lisa sa...

Riktig god helg til deg og dine.
Klem