søndag, januar 18, 2009

Syke, syke, syke.


Hei, ja, her er vi syke igjen. Det begynte natt til onsdag da Åsa begynte å hoste og hoste. Så jeg var hjemme med Åsa på onsdag og torsdag. Hun hostet og var forkjølet, men hadde ikke feber. På fredag leverte Kjetil ungene i barnehagen. Jeg begynte på jobb halv tolv, så jeg var hjemme på formiddagen. Men så ringte de fra barnehagen kvart over ti og da hadde Åsa 39.5 i feber! Så Kjetil hentet henne og var hjemme med henne resten av dagen. Jeg jobbetil sek seks på fredag. Jeg, Kjetil og Tobias hoster også og fredag kveld begynte jeg å bli litt små forkjølet. I går jobbet jeg fra 11 til 15, og det gikk bra med paracet innabords. På kvelden fikk Tobias feber og var slapp. Han har hatt litt feber i dag også, men Åsa er feber fri nå. Jeg har vondt i hodet og bomull i hodet, kjenner det litt i halsen og er slapp som ei vaskefille. Så sånn er det her i huset. Mamma og pappa har vært her en tur i dag, og pappa og Kjetil brukte tre timer på å skru fra hverandre kaffetrakteren og sette den sammen igjen, siden den streiket i dag. Nå ligger alle som slagt rundt her og ser på tv. Surt ute i dag, kom litt snø på formiddagen, og skal visst komme mere i kveld :-) Ha en fin søndag alle sammen :-)

5 kommentarer:

Kristins rede sa...

God bedring!

Frk .Fischer sa...

God bedring til dere alle...ush dette er noe som går om dagen!!! Litt sår i halsen selv!!!

Guttemamma sa...

huff og huff og atter huff!! Riktig god bedring til dere alle sammen!! Klem

Sessan ☆ Prinsessan sa...

Massa god bättring till alla sjuke!!

Bli fort friske igen *kramar*

Anonym sa...

Hei,

God bedring til dere, her er det sykestue også. Mann og sønn ligger rett ut i influensa vi jentene er friske så godt vi kan, jeg har hatt noe verking i kroppen men det virker som det gikk forbi, Jippi!!!!
Klem fra det hvite ♥