onsdag, januar 21, 2009

Hjemme dag på meg i dag.


Ja, i dag er jeg hjemme, jeg er ikke helt frisk enda. Vondt i hodet, slapp og forkjølet. Men ungene er i barnehagen i dag. Jeg var hjemme med dem på mandag, for da var de ikke i form. I går hadde jeg fri, så da var de hjemme med meg. Men var kanskje jeg som var mest syk da i grunn. I dag er dem i barnehagen og jeg er hjemme, og prøver å bli frisk. Kjetil er på jobb, selv om han er skikkelig forkjølet. Nå må jeg få handlet litt mat i dag, og så er det jo barneidrett, skøyter fra fem til seks i dag. Håper Kjetil orker å være med Tobias. Jeg leverte ungene ca klokka ti i barnehagen, gikk dit og Åsa satt i vogna, er bare litt over 5 minutter dit, men fy så slapp jeg ble når jeg kom hjem. Usj, kjedelig å være sånn. Det har snødd i flere dager her nå, så nå er det masse snø :-) Men i dag er det mildt og bløtt og glatt flere steder. Vil ikke at snøen skal bli borte, vil heller ha mere snø. Ja, ja, Ønsker dere en fin dag :-)

4 kommentarer:

Synnøve. sa...

Hei.
Håepr du föler deg litt bedre nå. Men det er noe dritt når man ikke er på topp.
Ja snöen som kom....
Den er snart borte igjen.
Nå er det bara glatt og ekkelt å gå ute.

Nå önsker eg deg god bedring.
Synne.

Frk .Fischer sa...

Hei! Huff da er vi hjemme begge....kom fra legen nå...så sinnsykt vondt i hue..vel bihulbetennelse og halsbetennelse...senga neste...

God bedring til deg!!!

Bea sa...

hei

Uff, det er ikke artig å være syk.
Håper dere blir fort friske. :o)

Klem fra Bea

Prinsesse Vilikke sa...

God bedring! Det ligger en hilsen til deg på bloggen min!