søndag, mars 15, 2009

Fine stoler.







Ja, nå er det søndags kvelden igjen. Må vise bilder av noen stoler som vi har på jobben. Synes de barne stolene er så fine. Kunne ønsket meg to sånne hjemme til Åsa og Tobias. Fine farger også :-) Og så disse voksen stolene. De er også fine. Men vet ikke om jeg kunne tenkt meg sånne her hjemme. Men vet at en a vinteriør arktiktene våre hadde sånne hjemme til spisestuebordet. Husker ikke leverandøren av stolene akkurat nå. Har vært på Årnes hos foreldrene til Kjetil og spist middag og hentet ungene for dem har sovet der i natt. Jeg jobbet fra 11 til 15 i går, og da kjørte Kjetil dem til Årnes. Så hentet Kjetil meg og vi dro til Sverige og handlet og der var det så masse folk. Men er vel fordi kursen er så lav, så alle passer på nå. Så bare slappet vi av hjemme i går kveld. I dag har det vært sol,men vi har dessverre nesten sovet bort hele dagen. Men tror vi trengte det! Begge ungene fikk på pysj før vi reiste og sovnet i bilen, så vi bærte dem i seng. Ønsker alle en fin søndags kveld :-)

8 kommentarer:

Hulda sa...

Dette var sannelig fargeglade stoler. :) Ungene liker dem nok godt. :) Ser ut til å være gode å sitte på også.

Ser dere har mye snø. Her tiner det hver dag, vi har ikke mye igjen, heldigvis. :)

Prinsesse Vilikke sa...

Super kule stoler!! Takk for besøket i bloggen. Jeg syr på bestilling ja:)

Guttemamma sa...

Morsomme stoler!! Takk for kosleig hilsen hos meg!! Ha en fin uke:-)

Synnøve. sa...

Hei Snuppa.
Takker og bukker for den koslige hilsen eg fikk av deg.
Det varmet skal eg si.

Noen kjekke stoler dere har på jobben da. Hvor kommer dem fra? Veit du det?
Slike kunne eg tenkt meg hjemme og.

Nå skal eg legge meg.
Så du får ha ei god kveld og ein flott ny uke.
Klems Synne.

Anette {foreldremanualen} sa...

De likte jeg kjempegodt! De hadde gjort seg fint på barnerommet. :-)

Ingrid sa...

Hei!
Hyggelig blogg du har. :)
Ha en flott kveld!!

Anna Lisa sa...

Kjempe artige stolar og ser behagelige ut.
Ha en fin kveld vidare.
Klem

Guttemamma sa...

..de er fra mester Grønn...