mandag, mars 30, 2009

Et tips og sykestue.







Her er vi hjemme i dag, jeg, Tobias og Åsa. Jeg og Tobias dro på legevakta i går.Tobias har streptokokker i halsen og fikk penicillin. Han ville lytte på meg også og det var visst litt bronkitt, så jeg også fikk penicillin. Åsa har vært glovarm i natt og er litt varm nå, så blir vel sikkert legevakta med henne i ettermiddag. Så nå sitter vi bare her og henger i sofaen og ser på tv. Vil gi et tips. På barne bursdagen hadde jeg på hvit papir duk, så la jeg ut tegneblyanter slik at de kunne tegne på duken :-) Her snør det i dag, men greit siden vi må være inne. Ha en fin mandag :-)

4 kommentarer:

Synnøve. sa...

Hei dere.
Ikkje noe morsomt å väre syk igjen da.
Lurer litt på streptocoker eg.
Får man som blemmer i munnen og i svalget?
Håper du skjönner dette inteligente spörsmålet hehe...

Ja snöen faller og det blir nok ikkje snöfritt för vi er inne i mai trur eg.
Alle finner vårtegn og blomster, men vi her finner kun snö hihi...
Nå krysser eg fingrane för at dere blir fort frisk og kommer ut i vårlufta snart.
Gi stakkarn en god bedringsklem fra meg.
Det var ett bra tips det derre der med duken.
Ska ta med meg de neste gang vi får barnbesök.

Kjempegobedringsklem til dere alle fra meg vid Nuguren.
Synne.

Guttemamma sa...

næmen stakkars dere tre da...:-(. Også veldig upassende at mor i huset blir syk...Riktig god bedring til dere alle!
Pleier å gjøre som deg på barnebursdager,stor sukess!!
Klem

Anonym sa...

Å så kjedelig. Masse god bedring til dere.

ChatrinesLiving sa...

Heihei!
Først må jeg bare få si: go bedring til de små!
Så gøy med en duken! Tenk så fort årene går... Mine "små" er allerede 17 og 11... Stor unger kan man si. Nyt tiden da de er små:)

Finfin kveld til deg!
Klem fra Chatrine:)