mandag, mars 09, 2009

Nok snø nå kan man si.....




Ja, nå synes i grunnen jeg også at nå har det kommet nok snø. Det er utrolig mye snø her ute i hagen. I dag har jeg jobbet fra 1130 til 1800. Kjetil og Åsa hentet meg. Tobias var på måneskinnstur med barnehagen, så vi hentet han halv syv. Men de hadde dessverre ikke sett noen måne men. Men de hadde hatt det fint :-) I helga var vi på hytta. Mamma og pappa hentet ungene på torsdag, så sov de der til fredag og så dro de på hytta på fredag på dagen. Jeg og Kjetil kom etter på kvelden. Gikk en tur på ski på lørdag. Men det blåste og snødde litt. Men på søndag snødde det enda mer, så da var jeg og Åsa bare ute en liten tur, men gutta var ute mye lenger. Har tatt bilde ut igjennom det ene soveroms vinduet på hytta, mye snø der også. Ja, ja, ønsker dere en fin mandags kveld :-)

3 kommentarer:

Synnøve. sa...

Hei der.
Ja nå får det jammen väre nok med snö. Dem har funnet vårteign overalt snart...
Men vad finner vi her....
Jo, snö...
Men våren kommer nok. Den er her för vi aner.
du får ha en fortsatt fin mandagskveld du og.
Hilsen fra Digernes.

Kristins rede sa...

Da er det snø til påske i hvertfall! Var ikke så mye der da vi treftes. Ha en fortsatt fin uke!

Sessan ☆ Prinsessan sa...

Tittar in & tackar för dina sota kommentarer ;D

Önskar dig en strålande dag söta

Klemmer