søndag, april 17, 2011

En herlig helg.











Ja, det har vært en herlig helg! I går kjørte vi først til Årnes til foreldrene til Kjetil. Der vi fikk kaffe og kake. Ungene ble igjen for de sov der i natt. Så dro Kjetil og jeg til Ikea. Kjøpte ny tv benk, en stol som Åsa skal ha på rommet sitt og masse andre småting. Var også innom Jula, der jeg kjøpte et velkommen stativ med blomsterpotte på. Så var vi innom bohus der vi kjøpte en tavle til å ha i gangen. Kom hjem ca syv og lagde oss god mat. Så skrudde vi tv benk til tolv i natt! Gjorde feil første gangen, så måtte begynne på nytt he, he.


I dag dro Kjetil tidlig for å hogge ved med en kamerat. Jeg sov litt lenge. Så dro jeg på trening klokka et. Det var disco trening i dag, og det var gøy! Etter det kom ungene hjem og foreldrene til Kjetil fikk middag her. Når dem hadde dratt, satte vi opp trampolina til ungene, og det var stor stas. Skal jobbe fra halv tolv til seks i morgen, så tar jeg påskeferie. Ha en fortsatt fin kveld :-)

2 kommentarer:

Marthe sa...

God Påske til dåkker i kongsvinger :)

Anette sa...

Hei og takk for koselig kommentar:)
Fin blogg du har,likte stativet øverst:)
Ha en flott påske,hilsen Anette:)