onsdag, oktober 24, 2012

FN dagen

Hei, og god kveld :-) I dag er det FN dagen og vi har vært på basar i barnehagen, hvor inntektene går til Redd barna. Skolestarterne skulle selge i kiosken og Åsa solgte mellom 1420 og 1440. Mamma, pappa og jeg var der og kjøpte av henne. Så kom Kjetil og Tobias litt senere, for de var på foreldresamtale på skolen. Hun var veldig stolt, og de hadde lært å regne med 5 kroner, for hver ting kostet 5 kroner. Så dro vi hjem og spiste. Så var jeg og Tobias med Åsa på dansing, og så kjørte vi Tobias på fotballtrening. Kjetil ble hentet klokka seks for han er på Wasp konsert i Oslo. Nå ligger ungene og sover og jeg slapper av. I går hadde jeg fri og fikk malt resten av kjøkkenet. På kvelden var jeg med Tobias på skitrening, og det var skikkelig styrke og sprint og balanse i går. Fikk jogget og gått litt selv også. Det foregår i lysløypa utenfor byen, de tar på kunstsnø så fort det blir kaldt der. Og på mandags kvelden var jeg på zumba og vi danset gangnam style :-) Skal gjøre klart til i morgen og legge meg snart. Ha en god kveld og natt :-)

1 kommentar:

ELIN sa...

Så fint at de markerte FN dagen på barnehagen :) Klem fra Elin