mandag, oktober 22, 2012

Mandag igjen.

Hei. Mandag igjen allerede. Denne helga har gått alt for fort! Og så er jeg så trøtt i dag. Føler meg akkurat som på bildet he, he.  Men er kanskje ikke så rart med duskregn og fortsatt litt mørkt ute. Rakk ikke frokost hjemme heller, så måtte ta den på jobben.... Ja, ja.Tror jeg må stå opp før egentlig. Når står du opp om morgenen?  I går kom mamma og pappa en tur og vi fikk malt rundt dører og vinduet en siste gang og første strøket på veggen på kjøkkenet. På lørdag var Åsa i bursdag. Kjetil malte lister på kjøkkenet og jeg handlet og ryddet ellers slappet vi mye av og fyrte i peisen. På fredag dro Kjetil og Tobias på fotballavslutning litt før seks og Åsa og jeg la oss rett ut på senga for å slappe av litt og våknet ti over syv! Slitne på en fredagskveld ja. Ønsker dere en fin mandag, trøtt eller ei :-)

3 kommentarer:

Rebecca sa...

Hej
Ja denna helgen har verkligen gått på tok för snabbt.
Jag går upp 05.20 "vanliga" morgnar och 04.40 de morgnar då jag tränar. Brukar inte vara problem att komma upp men idag var jag riktigt seg.

Önskar dig en underbar dag!

Mallan sa...

God morgon! Kl 5 går jag upp :-)

Tessa sa...

Jeg har to barn som sover lenge og har vi ikke alarmen på så kan vi sove til klokken er over 9 :)
Men på hverdagene må jeg ha på klokka så ikke Iselin kommer så sent i barnehagen :)