onsdag, oktober 17, 2012

God morgen :-)

Hei, og god morgen fra de dype skoger :-) Her plask regner det i dag, men, men. Kom meg på jobb og fikk meg kaffe :-) Ungene ble levert, dog litt trøtte i dag. I går hadde jeg fri. Da var jeg først og trente. Syklet først, så styrke trening. Så ryddet jeg hjemme etc. Hentet Tobias på skolen klokka et, og malte karmene rundt dørene og vinduet på kjøkkenet. Lagde hjemmelaget chili con carne til middag, nam. Etterpå skulle Tobias på sin første skitrening, med staver, men på barmark enda. Åsa ble også med og vi gikk runden i lysløypa men Tobias trente. Ellers har jeg fått malt taket på kjøkkenet to strøk i helga :-) Og på mandag morgen, før jeg begynte seint på jobb, var jeg på yoga for første gang. Og det likte jeg veldig godt :-)

Ha en fin dag, med eller uten regn :-)

Ingen kommentarer: