søndag, oktober 28, 2012

Kjøkken

Hei, og god kveld :-) Dette har vært en avslappende dag, siden ungene sov borte. Vi sov lenge i dag, og så har Kjetil malt strøk nummer to på flisene på kjøkkenet. Ungene ble kjørt hjem av foreldrene til Kjetil klokka fire og de fikk litt kaffe og satt her en times tid. Så spiste vi middag og ungene har dusjet. Jeg har funnet fram hva jeg skal pakke etterpå. Jeg skal på Fjernlånskonferanse til Lillestrøm i morgen og sove på hotell til tirsdag :-) Etter jobb i går hentet Kjetil meg, så handlet vi. Når vi kom hjem vasket jeg badet skikkelig. Og vasket klær. Så lagde vi oss nachos og koste oss med tv og en film. Filmen var sånn passe grei å se. Kjedelig for Kjetil tror jeg he, he. Er spådd masse snø i natt, morgen tidlig, så vi går og venter på at det skal begynne.Viser bilde av den ferdig malte veggen på kjøkkenet. Skal vise mer bilder bare vi får ting på veggen.  Ønsker dere en fin mandag :-)

Ingen kommentarer: