fredag, august 17, 2007

Endelig fredag :-)











Ja, nå er det endelig helg :-)




I dag leverte jeg Tobias i barnehagen, så handlet Åsa og jeg og så gikk vi en lang tur. I dag har det vært mye sol, og en regn skur, men da tok Åsa og jeg oss en dupp :-)




Åsa sover nå og jeg skal straks legge Tobias, og så skal jeg se på Amanda utdelingen. Er en fan av norske filmer, men har ikke fått sett alle jeg vil de siste åra.




I går leverte jeg også Tobias i barnehagen. Har ikke kommet helt i gang etter ferien, så vi er ikke der førrundt halv elleve he, he. Så var Åsa og jeg en tur på senteret. Så på mobil telefon. Skal ha nye , men vet ikke helt hvilkne. Har sett på en sony ericsson s500i og to andre, men vet ikke hvilke enda.




I morgen skal Tobias i bursdag på dagen, så er det grill fest på lekeplassen for store og små fra klokka fem i morgen. I går plukket jeg inn noen blomster fra hagen. Og bildet av noen fisker etc jeg kjøpte i Danmark, og en av blomstene ute. Ogsåbildet av fatet hvor jeg har plassert den lille flaska og esken med egle motiv som jeg kjøpte i Danmark. Ellers er det noe jeg ikke får til når jeg legger inn innlegg og det er å skrive litt om hvert bilde og så legge bildet under. Får bare til å ha alle bildene etter hverandre helt øverst. Ønsker alle en kjempe fin helg med sol kanskje :-)

7 kommentarer:

Anna Lisa sa...

Heisann!! Så koselig du stakk inom:) Kjekt å være på nett igjen. Vi har pusset opp gammelt hus, ja liker blått og rosa;) Kos deg i helgen.Klem

Anniche ♥ Annas Rom sa...

Hei Lyntemor!
Så fine engleting på brettet ditt :)
Ha en herlig helg du også!!

Tingeltangel sa...

Låter som mysiga dagar. Det är lite skönt att komma igång med rutinerna igen tycker jag. Önskar dig en fin helg.

Anonym sa...

Hei! Jeg er bare innom for å ønske deg en riktig god helg! Kos deg med dine kjære!

Gunhild sa...

Hei og takk for koselig kommentar! Det du skriver om bildene i bloggen din var jo litt rart. Legger du inn alle bildene samtidig? Jeg legger inn ett og ett? Har ikke problemer med å legge tekst mellom bildene.

MODERN COUNTRY sa...

Så nydelig fat du dekket på med fine dekorasjoner. Vasen var jo bare helskjønn :) Er det krystall? Er helt på tuppa selv etter bittesmå vaser som passer bare til en stor rose, sååå nydelig! Ha en fin uke du og, klem ;)

JULIEK sa...

Ja nå er helgen nettopp over. Veldig fint med det brettet med ting på. Har så lyst å gjøre noe slikt selv. Mitt problem er at kattene alltid river ned saker jeg setter opp he he : )