tirsdag, august 28, 2007

Hals vondt igjen.




Ja, nå sitter jeg her med en meget tykk og vond hals. Begynte å kjenne det på søndag kveld og våknet med veldig vond hals i går og i dag er den ikke noe bedre. Håper det går over av seg selv, slik at jeg slipper å gå til lege. Gikk jo over på Tobias etter tre, fire dager. Tar gjerne imot tips som kan hjelpe nå og ellers forebyggende for nå synes jeg vi har vært mye syke. På fredag ble Tobias hjemme fra barnehagen da også. Da var vi på biblioteket og på senteret og på kaffe og spiste is etc. På kvelden var Kjetil med noen kompiser ute i båten og fisket. På lørdag var vi først og så på Kampen janitstar og noen andre korps som spilte. Så var jeg, ungene og ei venninne på stranda mens Kjetil og to kompiser fisket i fra båten. Vasset, men det var kaldt i vannet og det blåste inni mellom. Så er vel det som har skylda for halsen tenker jeg. På søndag så gjorde vi ikke så mye. Skulle på båt tur, men så begynte det å regne. Arbeids lysten er på topp. Typisk det når man er syk og ikke orker å gjøre så mye. Har tatt smertestillende nå. Så skal jeg legge Åsa og så dusje og kanskje prøve å gjøre noe. Ellers så sa mobilen min takk for seg på fredag. Så nå bruker jeg en gammel en. Skal ha ny, men klarer ikke å bestemme meg for hvilken. Tar gjerne imot tips der også he, he. Ønsker dere som er innom en fin dag :-)

9 kommentarer:

Marie sa...

God bedring! Slapp av om du kan og la kroppen få ro til å komma seg. Er ikkje så lett med småborn i huset det veit eg...

Älfgärdet sa...

Min ängel bredvid "Valentin" följde med mig hem när jag var i Karlstad sist! Där finns en butik som heter "Eldopalen". Det är en butik för det spirituella: änglar, tarotkort, meditationsmusik, stenar, rökelse...ja du vet. Finns säkert en sån i dina trakter också!
Krya på er!

elin1976 sa...

20 hele peperkorn, vennen. Svelges med vann (for gud skyld ikke tygg- har prøvd det og det var en lite hyggelig opplevelse) Dette pleier å funke på meg.
Har også hørt salt vann. Vann fra springen og masse salt i. Har aldri prøvd det men vet om mange så gjør dette. Det smaker ikke noe godt så noe sant må det være i det. he he. God bedring. Klem:O)

Anonym sa...

Så dumt at du er dårlig, det er så slisomt å ikke være i form når man har små barn. Håper du snart er frisk og rask igjen:)
Her er jeg travelt opptatt med maling og pakking, skal være ryddig og pent til visning;)
Er mye arbeid, men så lenge resultatet blir bra får vi være fornøyd;)
Ha en fortsatt fin uke!

Anna Lisa sa...

Heisann!!. Kok deg gjerne vann og ha nedi litt ferskpresset sitron og teskje honning... dgjør underverker for å lindre sår hals. Ønsker deg god betring. Klem

Marie sa...

Nydeleg ny "topp" på bloggen din:o)

Anonym sa...

Huffda, må jo få ønske deg god bedring. Å ligge i sengen, sove mye og slappe av er det beste tipset du kan få av meg...Men det er vel ikke så lett med smårollingene dine rundt beina? Håper du får en fin søndag i allefall!

elin1976 sa...

Må bare inn å høre hvordan det er med deg. Har du blitt frisk eller? Hvis ikke så må du ha en god bedring, vennen. Klem fra Elin:O)

Lynetmor sa...

Hei, tusen takk for koselige meldinger, første dagen i dag jeg er bedre, men har i tillegg fått isjas vondt i ryggen.