mandag, august 13, 2007

Sliten etter helga og hverdag igjen.






















Er fortsatt sliten etter helga i dag he, he. Var ikke i form i går kan man si he, he. På lørdag var vi først på Elvefestivalen på Årnes og så på Elias show. Det var gøy for Tobias. Så var det hjem og ordne i stand til festen. Mamma og pappa kom og hjalp til med teltet og salaten. Så tok de med seg ungene og dro. Klokka seks kom folk, var 12 ,13 stk som spiste, noen kom litt seinere. Været var fint til og med litt sol og det var ikke kaldt. Koste oss mye. Klokka ti ca, kom det styrt regn, noen som gjorde at det kom litt igjennom partyteltet. Da hadde vi blitt 15 stk og vi gikk inn. Var bare en skur, men de fleste ble inne for vi sang karaoke og danset. Jeg sang mye med en kompis he, he. Men noen gikk ut og inn. I et tiden dro vi ut på byen. Hadde 3 stk som sov her også om natten. Ungene kom hjem ca halv seks i går. I dag har Åsa og jeg fulgt Tobias i barnehagen. Så gikk vi en tre kvarters tur. Så vasker jeg klær og har støvsuget og så er det litt mer rydding etter helga. Fikk også et fint grønt lys og en skål av det ene venneparet vårt :-)

13 kommentarer:

Anonym sa...

Hei Lynetmor! Tusen.tusen takk for dine hyggelige kommentarer og beklager for at jeg er så dårlig å legge igjen spor hos deg,men du skal vite at jeg synes du har en koselig blogg og jeg setter stor pris på å besøke den og at du besøker meg. Ser ut som dere hadde en morsom weekend,noe som bare gir så mange gode minner. Tusen takk nok e gang Lynetmor for at du setter pris på min blogg. Det varmer. STOOOOR klem fra Katarina

Anonym sa...

Høres ut som dere har kost dere masse, ser slik ut på bildene også:)

Er godt med litt barnefri og selskap, kjekt at været ble bra!
Har vært på visning ikveld og der var det masse folk, håper vi har hellet med oss allikavel;)
Ha en fin uke :)

JULIEK sa...

Så koselig med fest da. Vi hadde en på fredag, feiret mannen. Gjestene gikk hjem kl 5 om natten. Det var så utrolig å sitte ute hele natten, varmt og godt var det : )

Marie sa...

Ser at du har kosa deg i helga! Kjekt med eit avbrekk i kvardagen av og til :o)

Skribenten sa...

heia...søskenbarntufsa her. Kan du endre linken siden jeg har fått ny blogg

elin1976 sa...

Høres ut som en travel helg.
Har blitt slik de siste årene at hvis jeg skal ut er det veldig greit å ta dette på fredagen siden jeg er redusert i 2 dager etterpå. he he.
Hvis vi er ute på lørdagen, er hele søndagen ødelagt og jeg kjenner det godt på jobben på mandagen.
Det er vel et tegn på at man begynner å aldres. he he. Ha en fiin, fin dag. Klem fra Elin:O)

Anonym sa...

Heisann...ikke rart du er sliten etter slik en innholdsrik helg. Så tøffe bilder du har lagt inn med de lyseffektene, kjempegøy. Kjekt å komme innom her og lese litt nytt. Takker også for koselig hilsen som du har lagt igjen på min blogg. Du vant ikke trekningen denne gangen, men kanskje i neste runde???Ha en fin og avslappende kveld!!

Hulda sa...

Så koselig det ble med det tente lyset. Det var jo så fint at man nesten ikke kan ha råd til å tenne det. Så ut som dere har hatt ei koselig helg med selskap. :)- fint dekka bord!

Hulda sa...

Har endelig fått lagt deg til blant linkene mine! :=)

Embla sa...

Hei. Jeg har snublet innom bloggen din for første gang, og her var det jammen mye fint å se. Masse fine feriebilder. Kan jeg bli med dere neste gang dere drar til Danmark, tror du? Når det gjelder "dagen derpå"-formen hører den med til en vellykket fest ;-)

Anonym sa...

Høres nå ut som dere koste dere, og fin stil foran karaoke maskinen hadde du også....Tar noe lengre tid å ta seg inn igjen etter en fest her i gården også...he,he...

Tussaluso sa...

Ser ut som om dere har kost dere ja. Blir jo alltid god stemning med karaoke. Godt med litt fri fra ungane og. Lenge sidan det har vore fest her i gården.

Silkeline sa...

Takk for hyggelig kommentar på bloggen min! Alltid stas å høre fra deg:)
Ser ut til at du koste deg i helga,det er jo greit med et pusterom i hverdagen:)
Er kanskje ikke fullt så artig dagen derpå nei.....hehe:) Kjenner til det:)....
Flotte ting du har kjøpt deg på forrige innlegg også!
Ha en fin kveld Lynetmor:)