søndag, juni 10, 2007

En varm helg






















Dette har vært en varm helg. I går var vi en tur i Sverige. Bare gikk på senteret der og tittet og koste oss. Tar jo bare litt over en halvtime for oss å kjøre dit. Grillet når vi kom hjem og satt ute og drakk hvitvin på kvelden. I dag har vi vært på badetur. Var ved en annen sjø i dag, enn på tirsdag.Badet flere ganger og det var deilig. Det er fortsatt veldig varmt ute og inne. Vi hørte at det tordnet et stykke unda når vi var på stranda. Og når vi kom ned i byen regna det. Men det gjorde ikke så mye. Har regnet litt i kveld, men det var bare godt. Ønsker alle en fin uke :-)

5 kommentarer:

joshua sa...

It's so nice for me to have found this blog of yours, it's so interesting. I sure hope and wish that you take courage enough to pay me a visit in my PALAVROSSAVRVS REX!, and plus get some surprise. My blog is also so cool!

Feel free off course to comment as you wish and remember: don't take it wrong, don't think that this visitation I make is a matter of more audiences for my own blogg. No. It's a matter of making universal, realy universal, all this question of bloggs, all the essential causes that bring us all together.

I think it's to UNITE MANKIND that we became bloggers! Don't see language as an obstacle. That's not the point. Pictures talk also. Open your heart and come along!!!!!

Karna sa...

Alle vinduer og dører står på vidt gap her hos meg også....må ha det kaldt når jeg sover, så jeg håper på litt gjennomtrekk...kan jo ikke klage da, det er jo dette vi drømmer og venter på hele vinteren.

Ha en fin uke du også!

JULIEK sa...

Ja tenk så deilig det er nå. I kveld har det begynt å regne her, men tror det er godt for planter og gressplenen : )

Mia sa...

Deilig med sol, varme og badeliv! Kan man egentlig bedre ha det...? Jeg nyter også sommeren, men har ennå tilgode det med bading da... Men det går jo ann å rette på da...

MODERN COUNTRY sa...

Så mange koselige bilder av badetur med barna :) SÅ koselig å se :) Må si jeg gleder meg til ferien om 14 dager, da kan kanskje jeg ta meg en dukkert hvis jeg tør og? Du får ha en fortsatt fin sommeruke og kose deg i godværet, hvis dere fortsatt har!
Her har vi 18 grader og skyet himmel med masse vind, men deilig med litt frisk luft! Klem fra Aina :)