onsdag, august 08, 2007

To sommerdager.











Nå har vi hatt to deilige sommerdager. I går og i dag har det vært sol og kjempe varmt. I går så fikk jeg malt strøk nummer to på døra. Så var vi mye ute. Fikk vasket og fyllt opp bassenget til Tobias og solt oss etc. Deilig :-) Vasket en skillevegg og en annen vegg og litt av ute gulvet etc. også på verandaen i går kveld. Åsa begynte å bli veldig varm i går kveld og i dag hadde hun 38. 9 i feber og noen røde blemmer som hun har hatt et par av de siste ukene. Var på legevakta halv syv. Det kunne være streptokokk blemme som flyttet seg rundt på kroppen fordi hun smittet seg selv. Og så hadde hun litt hovne mandler i halsen. Så vi skulle bare se det ann. Hun fikk smertestillende i kveld. I dag fikk jeg malt siste strøket på døra. Etter middag kom mamma og pappa. Pappa og Kjetil la klikk laminat på rommet. Mamma og Tobias ble med meg og Åsa på legevakta. Ellers holdt mamma på med ungene så jeg fikk ryddet litt, og pappa og Kjetil ble ferdig med å legge laminat. Nå burde jeg legge meg snart. Linsene er ikke helt klare ser jeg. Kjetil sitter i kjeller stua og spiller play station. Godt å ha en stille stund også før en legger seg. Er jo ferie også :-) Bilde av en blå fin bolle jeg fikk av noen naboer, fordi vi tok inn posten og vannet blomstene deres, mens de var på ferie på Gotland. Og så noen julebokser jeg kjøpte på salg i Danmark.

4 kommentarer:

elin1976 sa...

De ungene de ungene. Nå må Åsa bli frisk. Dere har hatt mye denne sommeren. Boksene var fine. Det er bra at det ikke er bare jeg som har begynt å tenke på julen( he he) Skålen er også fin. Så snille naboer dere har
(å så snille nabo dere er).
Ha en fin dag:O)

@afjo72 sa...

Jepp, nyt sommer'n mens den er her!! Endelig litt sol og varme her på østlandet, da gjelder det å være mest mulig utendørs ja. :o)

Trist at lillejenta er syk da, håper hun snart friskner til!

Ha en super dag! :o)

Guro's lille hjørne sa...

God bedring til Åsa.
Håper dere får nyte varmen likevel. Ikkje godt å seie kor lenge den varer. Her har skodda lagt langt ned i fjella i heile dag.
Ønsker dere en fin dag :o)

Tingeltangel sa...

Hoppas din dotter mår bättre snart. Det är ju extra tråkigt att vara sjuk på sommaren. Annars låter det härligt att ni fått sommarväder.