fredag, februar 08, 2008

Helg igjen.




Ja, da var det helg igjen. Skal bli godt nå. På tirsdag var jeg hjemme med ungene for Tobias var ikke helt i form. Han lå på sofaen nesten hele dagen. På onsdag og torsdag var jeg på kurs på Hamar igjen og sov på hotell. Sov på Victoria hotell denne gangen og det var ikke så fint som sist da vi lå på Scandic. Men men. Fin utsikt over Mjøsa da, og disse bildene tok jeg gjennom vinduet etter frokost på torsdag. Kurset var bra, og traff også en blogger, som kaller seg for www. trivelig. blogspot.com. Det var gøy :-)Har vært så trøtt i dag og fryset og har hatt små vondt i halsen et par dager. Så nå blir det godt med helg. I morgen kommer foreldrene til Kjetil på middag og på søndag skal vi på middag hos mamma og pappa. Ønsker dere alle en god helg hilsen Gro Mette :-)

6 kommentarer:

Aalerud Stall sa...

Hei!

Takk for koselig kommentar på min blogg :-) Har surfet litt inne på din blogg nå og synes du har en fin og personlig blogg! Lekkert kjøkken så jeg i forrige innlegg...
Morsomt med bildene tatt fra hotellrommet på Hamar. Siden jeg bor i (eller rett utenfor...)Hamar har jeg aldri bodd på hotell her, så den utsikten til Mjøsa var ny!
Er det greit for deg at jeg legger deg til blant mine bloggvenner?

Ha en flott helg!

Hilsen Britt :-)

Anna Lisa sa...

Ønska deg ein fin morsdag!! klem

Aalerud Stall sa...

Hei!

Helt greit at du legger til meg også :-)

Klem Britt

~~♥ Mamma Millan ♥~~ sa...

Hej där fint kakel du satt upp!!

Ha det gott!!

elin1976 sa...

Å det er det beste med hele uka....helga. Da har vi alle fri og koser oss som bare det. ønsker deg en fin mandag og ser frem mot helg:O)

Tea Kristin sa...

Hei hei! Håper du er i bedre form igjen nå! :) Fint bilde utover Mjøsa!!