søndag, februar 24, 2008

Kommet hjem fra hytta.






















I kveld kom vi hjem fra hytta. Tobias ble med mamma og pappa på torsdag ettermiddag. Kjetil hadde fri på fredag, så vi dro i halv elleve tiden. Da hadde Tobias og dem hentet broren min på toget.Hytta ligger på Brumundkampen på fjellene oppenfor Hamar og Løten. Fredagen gikk med til måking av tak og veranda. På lørdag gikk vi tur på ski alle sammen til et sted som heter Målia som har serveringshytte. Vi hadde lånt pulk, og Tobias var så flink til å gå på ski. Det var sol og kjempe fint vær, men blåste litt inni mellom. På kvelden var det ake kveld i ake bakken med fakler på hver side oppover og musikk. Tobias synes det var stor stas. I dag har vi drevet i ake bakken. I går hadde jeg bursdag og jeg fikk pakker når jeg stod opp og så ble det kake som jeg hadde med :-)Ellers så var Kjetil hjemme mandag, tirsdag og onsdag og Tobias også. De var hos legen på tirsdag og det var virus. På torsdag var Kjetil på jobb. Siden Tobias hadde ferie torsdag og fredag var han hjemme hele uka. Her er det bilde av blant annet kjøkken vinduet og badet.
I morgen er det jobb igjen, så nå er det straks kvelden her. Har da fått ryddet og vasket en del i ferien og det er bra :-) Ønsker dere en fin uke.

7 kommentarer:

Aalerud Stall sa...

Takk for koselig kommentar på min blogg :-) Brumundkampen ja, da kjørte dere nesten forbi stallen min på tur oppover... Det er kjempefint der oppe og fremdeles MYE snø! Håper du får en flott uke!

Hilsen Britt :-)

elin1976 sa...

Så ksoelig hytte og for et slik med måking av tak. Så mye snø har ikke vi hatt de 5 siste årene til sammen.
Jeg tror jeg hadde blitt hoppende glad får bare en halvmeter, jeg. Men nå er løpet kjørt og nå er jeg så klar for våren. Har til og med vært å kjøpt frø. Så nå skal mor få sin egen urtehage:O)

Hulda sa...

Så koselige bilder fra hytta deres. Flott vaskeservant og nydelig gardinkappe.

Silkeline sa...

Ser ut til at dere har kost dere i snøen. Det høres herlig ut med aketur.
vi skal på hyttetur til helga vi, så det blir nok litt snø på oss også da tenker jeg:)
Gratulere med dagen som var!!

Emmeline sa...

For en fantastisk utrolig deilig vinterdrøm du viser bilder fra. Tenk så heldig dere har vært med å dra opp her til all denne snøen og den flotte hytten:) det ser så koselig ut. Jeg sitter her og venter på Frustrerte fruer:) Du må kose deg på tirsdagskvelden du også!

krinkelkroken sa...

kjekt å se bilder fra hytten deres, vaskeservanten var skjønn!
Og så mye snø da , herlig:)

Anna-Lena sa...

Hitta hit då du kommenterade på prinsessans blogg! Bor i Drammen och blev nyfiken när jag såg norskan ;) Mysig blogg du har och fina bilder! Kommer tillbaka och kikar igen... :) Ha en skön kväll