søndag, februar 03, 2008

Litt mer av kjøkkenet.





































Her kommer det litt flere bilder av kjøkkenet og de nye flisene der. Er veldig fornøyd :-)



Nå har akkurat mamma og pappa vært her på fastelavensboller som jeg og Tobias laget i dag. Pappa og Kjetil satt også på en list ovenfor flisene. Og mamma og jeg badet ungene. Ellers har Tobias og Kjetil vært ute og gått på ski, mens jeg og Åsa puslet inne. I går var vi i Reptil/zoo parken i Sverige i Charlottenberg med et vennepar og barna dems. Der så vi slanger(Kjetil likte ikke det he, he), krokodiller, nesebjørner, aper etc. Spennende for barna. Så var vi på senteret der, og Tobias og Stine fikk gå i lekeland med sklier etc. På fredag var det karneval i barnehagen og Tobias var Batman og de hadde kost seg masse :-) Ellers har uka gått kjempe fort og helga også, og i morgen er det en ny uke. Ønsker dere en fin søndagskveld :-)

9 kommentarer:

Anna Lisa sa...

Koselige kjøkkengardiner du har:) og flisene var fine ja:) Ønsker deg også ein fin mandag. Ukene går jammen fort ja. klem

Emmeline sa...

Så fint kjøkkenet ble, jeg likte godt de flisene under benken.
Syns Kjetil og din far fortjener ros for super innsats med kjøkkenet, det ble utrolig flott.

Av og til lurer jeg litt på dette: Her forteller du om Åsa og Tobias og Kjetil--men heter du Lynet til fornavn selv??Du trenger jo selvfølgelig ikke å svare men jeg blir av og til bare så nysgjerrig. Ha en fin uke alle fire:)

Marie sa...

Kjøkkenet blei skikkeleg fint! Nydelege romantiske gardiner! Koseleg!

Ønskjer deg ei fin veke :)

Silkeline sa...

Tenker det er deilig at kjøkkenet er ferdig. Og kjempefint ble det!! Nydelig med de små flisene over benken. Jeg ønsker meg lyst kjøkken jeg også, har eikekjøkken nå. Det var helt nytt når vi flyttet inn, så det var ikke aktuellt å bytte det ut, men kanskje svinger jeg malekosten etterhvert. Får vente litt til kanskje til det blir litt mer slitt....hehe:)

Hulda sa...

Så flott kjøkken! Skapdørene er nydelige, akkurat i min smak. :) Flotte fliser også. Likte så godt lampen i taket.

Christinas låvebutikk sa...

Hei og så koselig kjøkken du har! Takk for kommentaren. Det bildet har jeg solgt mange av! To igjen bare!! Engler er jo så søtt! Ha en fin uke:0)

Lena sa...

Så fint kjøkken du har..flisene var kjempefine:)
Ønsker deg en fin uke:)

Tonje sa...

takk for at du er slik en trofast blogg besøker på min side,selv om jeg har vært dårlig til å kommentere den siste tiden.Takk skal du ha!

Tea Kristin sa...

Hei, og takk for sist! :) Kjempefine bilder og kjempefin blogg!!! :) Jeg kommer igjen!! Tea