mandag, februar 18, 2008

Vinterferie :-)



































































Nå har jeg vinterferie og det er godt. I dag har jeg tørket støv over alt i hele stua. Alt syntes så godt i dagslys og litt sol he, he.Tobias har vært hjemme fra barnehagen fordi han er litt tykk i halsen. Åsa skal være hjemme hele uka, og Kjetil har også vært hjemme i dag. Han har også vondt i halsen. Mamma går på pencillin som hun fikk på torsdag pga streptokkoker i halsen, så vi får se ann her. Kan være det samme. I kveld har jeg vært på treningsstudio og trent. Godt etterpå he, he. På fredag sov søskenbarnet til Kjetil her, en gutt på 13 år. Han sov på campingseng på rommet til Tobias, noe som var stor stas for han. Og han på 13 sovnet før han på 5 he, he. På lørdag morgen dro guttene på Finnskog rally og vi jentene koste oss hjemme. Tok meg en dags lur med Åsa og slappet av. Gutta kom hjem i fire tiden, og i fem tiden hentet mamma og pappa ungene for de skulle sove der til søndag. Vi var på fest. Først hjemme hos noen kjente og så ute på byen. Var jo Finnskogrally så var fres ute :-) Men i går var en slapp dag he, he. Her er noen bilder fra rommet til Åsa. Rommet er blått fordi Tobias hade dette rommet før, og vi har ikke malt det. Kles hengeren er en som mamma hadde når hun var liten, og jakka har mamma strikket på skolen, og Åsa har brukt den mye :-) Ønsker dere en fin uke alle sammen :-)

5 kommentarer:

Silkeline sa...

Heisann jeg er visst først ute her i dag:) Så herlige bilder fra prinsesserommet! Jeg synes den lyseblå fargen var kjempefin jeg, og jeg tenker det er stas med rosa sengehimmel:)Barnejakken er kjempesøt, og så moro at den har en historie....

Hytta vår ligger ca en halvtimes kjøring fra Svullrya.....godt oppi skogen...hehe:)

Emmeline sa...

Så fine bilder fra Prinsesserommet. Flott med den kombinasjonen av rosa og blått syns jeg:)
Skjønner at du nyter vinterferiedager, du må bare kose deg masse. Fin jakke som din mor hadde strikket også, så kjekt for Åsa å få denne både til pynt og til å bruke:) Ha en fin uke!

elin1976 sa...

Så koselig prinsesserom. blått og rosa er så fint. Jeg har funnet frem noen slike detaljer til vår prinsesses rom. har sydd litt vimpler og puter i disse fargene.
Her har vi også tatt vinterferie. Det er da altså synonymt med sene kvelder og sene morgenener. he he
Ha en fin dag:O)

Aalerud Stall sa...

Hei!

Lekkert prinsesserom :-) Har en liten prinssesse her også, som elsker rosa og har Askepott som sin store heltinne!
Ha en flott helg!

Hilsen Britt :-)

Skribenten sa...

Heia. Gratulerer med dagen i dag. Håperat du får en fin dag. Klem fra søskenbarnet ditt. :O)