torsdag, februar 14, 2008

Valentines dag :-)


Happy Valentines alle sammen :-) Fikk tre røde roser av Kjetil i dag, her er det bilde av en av dem. Dagen i dag begynte med at vi var på sykehuset med Åsa der vi hadde time. Når vi var på helse stasjonen på et års kontroll med henne, så hørte de en bi lyd på hjertet. Barne legen i dag hørte det også. Måtte ta ekg, ikke så lett med ti plaster lapper på ledninger på, men hun var så flink og lå rolig litt. Ekgen var bra, men han ville vi skulle sjekke det på Elverum, så vi skulle få time der. Han kunne ikke si hva det var, og han turte heller ikke å si at det ikke var noe. Så vi får bare vente å se. Ellers så har vi spist god middag og dessert i dag og kake. Og Kjetil fikk en liten ting av meg også. Ellers har uka bestått av trening på meg og Kjetil annenhver kveld, eller jeg på mandag og kjetil tirsdag og i dag, og jeg kanskje i morgen. Hadde besøk i går. På søndag var vi på vinterfestival, det var aking fra festningen og ned storgata :-) Og jeg fikk morsdags gave og så var vi på middag hos mamma og pappa. På lørdag var foreldrene til Kjetil her på middag. Til uka har jeg vinterferie og da har jeg store planer om å vaske, rydde, sy, scrappe etc he, he.

4 kommentarer:

Aalerud Stall sa...

Hei!

Ville bare ønske deg en god Valentinsdag sånn litt på etterskudd... Håper alt er i orden med minstejenta! Her hos oss har minstejenta (eller Lillegull som vi kaller henne...) vært plaget av oppkast og magesjuke i 3 dager, så nå begynner hun å bli litt lei, stakkars! Det verste for henne er nok å måte vaske kosebamsen sin hver dag :-)

Hilsen Britt :-)

Karna sa...

Så kkjekt å få flotte røde roser på Valentines dag, og det fortjener dere også som måtte til lege...håper alt går bra!!!

Ha en fin helg!

Marie sa...

Håpar alt blir bra med Åsa. Ikkje kjekt når det er noko som ikkje stemmer med barna våre.

Masse positive ting du skriv om også da...

Ha ein fin og god mandag saman med dine :)

Emmeline sa...

SÅ koselig med røde roser på Valentines dagen, og det er jo vel fortjent. Håper alt går bra med Åsa; men jeg regner med at det kommer seg med tiden?
Det gjelder å ikke ta sorgene på forskudd iallefall:) Tusen takk for koselig hilsen, du har enda ikke røpet navnet ditt Lynetmor..men du vil kanskje holde det hemmelig.*smiler:)