søndag, april 27, 2008

1 års jubileum i dag!!
















Ja, i dag er det altså 1 år siden jeg begynte å blogge :-) Og dette året har gått kjempe fort må jeg si. Og så mange andre koselige og trivelige blogger jeg har blitt kjent med, og mange koselige kommentarer. Så jeg kjører en konkurranse, jeg trekker ut en av dere som legger igjen innlegg her innen tirsdag kveld innen klokka 22.00.





Ellers så har jeg vært hjemme fra jobben i tre dager, forkjølelse, hoste etc, og er ikke helt i hundre enda. Og Åsa er også syk igjen, forkjølelse og feber og hoster. Så på onsdag kveld var vi på legevakta. Men ikke noe galt med hostingen til Åsa. Og Tobias hadde fått noe merkelig utslett på kroppen. Store røde flekker. Men legen mente at det kunne være insekts bitt. Vet jo ikke hva eller hvor han er og gjør når han er ute. I stad oppdaget jeg også at Åsa har grønt verk i øynene. I går var vi bare og handlet og slappet av og i dag har vi tatt en bil tur. Bilder av noen fine skilt som jeg har kjøpt på Prinsessen på erten. Denne fine skåla fra Green gate og skjeen kommer også derfra :-) Og viser bilde av speil hylla som vi kjøpte for lenge siden på Perfect home som vi endelig har fått hengt opp i gangen. Kjetil er på fotball kamp, heia Kil he, he. Jeg skal slappe av og håper formen til Åsa og meg blir bedre. Ønsker dere en fin søndags kveld :-)

6 kommentarer:

Silkeline sa...

Hei!

Gratulerer så masse med ettårs blogging!!! Jammen går ett år fort når man ser tilbake på det, ikke sant....? Jeg har ettårsdag i juni, og jammen har det rast avgårde.....

Det ser ut som du hadde en fin dag i går.... hørtes så deilig ut med ost og kjeks. Det er sikkert godt med en alenedag for dere voksne også tenker jeg:)Håper du koser deg i kveld også, og at dere blir friske alle mann.

Her har det vært stille og rolig i dag. Snuppa er på jobb på Mc Donald, og jeg sitter å syr puter og ser TV om hverandre.

Ha en fin ny uke som kommer:))))

Silkeline sa...

Hehe, jeg ser jo at datoen på forrige innlegg var forrige lørdag og ikke i går....jeg blingser litt her jeg sitter tydeligvis:-P

Hulda sa...

Gratulerer med 1 år som blogger! :) Jeg kjøpte faktisk akkurat samme skål som deg i helga. :)

Grip dagen sa...

Søte skilt du har kjøpt til de håpefulle!
Hver dag er en fest, kan det se ut som på bloggene. Det er atlltid noe å feire!
Og jammen feirer du også - tross sykdom, rødt prikker og hoste...

GRATULERER MED 1-ÅRS BLOGGING!

Det er så kjedelig å være syk, så bortkastede dager. Så gooood bedring til dere!
Mange hilsner Marit

Aalerud Stall sa...

Hei :-)

Gratulerer med 1-års jubileum som blogger! Virkelig godt gjort altså; håper jeg også holder på etter 1 år :-)

Ikke gøy å være syk da, eller enda verre at ungene er syke. Håper alle blir bra igjen fort, slik at dere kan nyte våren! God bedring!

Seteren på bildet heter Braseth og ligger i Vangsåsen ca. 12 km fra Hamar :-)

Ha en fin uke!
Klem fra Britt :-)

Nilla sa...

Gratulerer med ettårs-bloggedagen:)

Lenge til jeg kan feire det. Men jammen er det gøy med blogg. Så masse inspirasjon og så masse trivelige bloggere;))