søndag, april 06, 2008

Snøvær i dag!!
















Hei, i dag har det sluddet og snødd her, usj, trodde det var våren jeg men....I dag har vi bare slappet av inne. Mamma og pappa var her en tur, og klokka seks dro Kjetil på fotball kamp. Var visst en heller kald og dårlig opplevelse he, he. I går hadde vi heller ingen planer, puslet hjemme og tok noen ærender. Deilig med slike helger også. Åsa var syk hele sist uke. Jeg var hjemme med henne mandag, tirdag og onsdag og Kjetil torsdag og fredag. På mandag når jeg var hjemme med henne så kastet hun opp en gang og var så slapp, bare lå rett ut. Ringte til legen klokka tre og vi fikk komme. Han fant ikke noe galt, men synes hun var så slapp, så han sendte oss til Elverum sykehus, fordi det ikke er barneavdeling her. Hun kastet opp hos legen også. Men hun sov mye i bilen på vei oppover og var i litt bedre form der. De fant ikke noe galt der heller, tok masse prøver, så vi ble sendt hjem igjen. Hun kastet ikke opp på tirsdag, men natt til onsdag gjorde hun det og en gang på onsdag og var så slapp stakkars. Kjetil kjøpte idoform på onsdag ettermiddag og det kan nok hende at det har hjulpet. Hun er frisk igjen nå og har fått igjen mat lysten heldigvis. Viser noen bilder fra burdsdagen til Tobias sist helg :-) Det var Cars som var temaet og det var på alt fra ballonger til muffins former he, he. Ønsker dere alle en kjempe fin uke :-)

8 kommentarer:

Sessan ☆ Prinsessan sa...

Vilka kakor WOW !!

Du jag bor i Lillestrøm området så det är ju inte långt från dig ;0)

Önskar dig en underbar dag på trass av været *blä*

Aalerud Stall sa...

Hei :-)

Her snør det også i dag, det er jeg veldig lite glad for! Nå kunne jeg virkelig ha tenkt meg å finne frem sandaler istedet for vinterskoene igjen... Men været er det som kjent ikke noe å gjøre med, så da får jeg sitte litt på bloggen istedet for å være ute :-)

Så flotte kaker du har bakt! Ser ut som om veslegutten hadde en super bursdag :-)

Håper du får en fin mandag! Klem fra Britt :-)

JULIEK sa...

De kakene så deilige ut : )

KOS OG litt KAOS sa...

Hei!
Yummy. Skulle gjerne hatt litt av den sjokoladekaken. :=)
Fikk du mail fra meg forresten der jeg spurte etter adr? Må ha den vet du, skal jeg få sendt deg Pay it forward gaven.
Ha en super dag!

krinkelkroken sa...

heisann

så deilig den kaken så ut, og flott pyntet.

Snø hørtes ikke noe kos ut, vil ha vår og varme nå!

Ha en fin uke:)

Anonym sa...

Høres ut som en toppers bursdag.
Her regner det. Har filmet en del i dag, huset, skolen, barnehagen og barna. Skal vise det frem i USA. Gleder meg til å reise, men synes ikke jeg er klar ennå.
Ha en fin uke!
Kanskje jeg skal lage en blogg. Regner med at jeg trenger hjelp.
Kristin

~~♥ Mamma Millan ♥~~ sa...

åå hoppas ni hade en alldeles Underbar dag!!!

Ha en skön vecka!!
~~* W I T H ♥ L O V E *~~
Millan

Christinas låvebutikk sa...

Her er det endelig snøfritt!! Det er godt. Men det kan komme hit også enda da! Takk for hyggelig kommentar!
Ha ei fin uke videre!!