søndag, april 13, 2008

Søndag igjen.











Ja, så er det søndag igjen. Vi har også denne helga hatt en stille og rolig helg uten noe opplegg. Det er i grunnen godt det også. På fredag kveld var Tobias i bursdag på kinoen. I går slappet vi av hjemme, vasket og ryddet etc. Tok en tur på plantasjen. Kjøpte meg noen roser, to te lysestaker og en liten mugge som blir fin til vår blomstene. Det snødde igjen på formiddagen i går, så derfor måtte jeg kjøpe meg noen roser etc he, he. I dag har vi gått en tur og raket og kostet ute etc. Det var litt sol inni mellom. Men nå regner det igjen. Tullipanene mine er på vei opp også. I stad malte jeg et strøk på noen hyller, en stol etc som skal bli hvitt. Tror jeg fikk energi av frisk luft i dag he, he. Ønsker dere en fin søndags kveld :-)

10 kommentarer:

Emmeline sa...

Skjønner godt at du ønsker deg en skål i rosa det vil jo passe helt perfekt hos deg...Ikke minst i forhold til de lekre tingene du har kjøpt til helgen:)

Nyyydelige blomster og søte lysestaker. Skjønner at du har hatt en rolig helg, høres forlokkende ut. Jeg har bare et lønnlig håp om at uken skal bli litt roligere enn forrige uke...og neste helg litt roligere enn denne.
Kanskje jeg må ta en helg i Lynetmor takt--fristende!! Ha en fortsatt fin søndagskveld:)

Anna Lisa sa...

Ønsker deg også en fin søndagkveld. Blir tidlig seng for min del...sover dårlig for tida. Fin bukett du har kjøpt og muggen var søt. Kos deg. Klem

Tussaluso sa...

Det er godt med ei stille og rolig helg innimellom ja. Ha ein fortsatt fin søndag.

Prinsesse Elin sa...

Så nydelige roser og te lysestager. Høres ut som en herlig helg. Ja teppet koster ikke mer enn 159,- På Prinsess. LØP OG KJØP. Tror disse tingene kommer til å forsvinne fort. Ha en fin fin dag i morra. Klem:O)

Hulda sa...

Så flott den mugga var, nydelig bukett også. :)

Fru Fjeldhammer sa...

Så deilig med en rolig helg, vi har hatt en slik en her og.. innimellom noen våkenetter, men slik er det jo til tide å ha barn...

Ha en fin dag...

Aalerud Stall sa...

Hei :-)

Nydelige roser, jeg elsker rosa roser! Telysestakene og muggen var kjempesøte :-)
Ønsker deg en flott uke!
Klem fra Britt :-)

Sessan ☆ Prinsessan sa...

Å vad vackra lysestaker♡
Du har vel förstått att jag är svag för rosa....

Hoppas du får en flott dag idag, här snöar det....

Klem

A home far away sa...

Vilka fina rosor och så fina ljusstakar! Jag bor i Singapore och jag trodde att det skulle vara billigt med blomster här, men icke!

Ha de

Prinsesse Elin sa...

Er innom for å ønske deg en vårlig og fin fredag. Klem fra Elin:O)