onsdag, april 09, 2008

Drømmer på en regnfull onsdag.
















Hei, har en liten kaffe pause på jobb og blogger litt. I dag regner det og det var til og med litt hvitt i dag tidlig. Usj, vi er jo inne i den andre vår måneden, men hvem skulle tro det. Begynner å bli lei av vinter jakka nå ja. Åsa er frisk igjen og det går bra med henne i barnehagen. Hun gråt når jeg gikk på mandag, men det gikk fort over. Tobias har mareritt hver kveld og nesten hver natt og i går syntes han til og med at barnetv var skummelt. Men det er kanskje noe med alderen akkurat nå å gjøre. Dette skapet kunne jeg tenkt meg på soverommet, benken på kjøkkenet og barnebenken i gangen eller på barnerommene :-) Å, synes de var så fine. Bildene er lånt fra Anno Antikk og Nytt. Ja, ja, drømme, drømme. Søker stadig etter slagbenker på Finn også. Bilder av ungene i dag tidlig. Tatt med mobilen og har funnet ut at kameraet mitt er visst best ute i dagslys. Ønsker dere en fin dag , tross regnvær :-)

8 kommentarer:

Sessan ☆ Prinsessan sa...

Skönt med lite ledighet ibland... Men vit backe vill vi inte ha nu :(

Tack för dina kommentarer & stor kram till barnen & dig

Prinsesse Elin sa...

Ja her brukes enhver anledning til blogging. he he. Nydelige benker. Hvem har ikke lyst til å ha en slik. Er på egvig jakt. Klem fra E:)

Aalerud Stall sa...

Hei :-)

Ja, nå kan snøen godt forsvinne, det er jeg helt enig i! De siste dagene har det gått mye snø her hos meg og forrige dagen så jeg Linerla, så nå er det bare et tidsspørsmål før våren får overtaket :-)

De benkene var superfine, slike ønsker jeg meg også!
Ha en flott fredag! Klem fra Britt :-)

Silkeline sa...

Takk for hislsen Lynetmor, det er så koselig vettu:)
Det går bra med meg nå, og kreativiteten har kommet litt tilbake, men jeg venter også på finvær! Er sååååå lei av gråe og kalde dager, jeg vil ha vår!! Vi får vel smøre oss med tålmodighet ennå litt til, varen kommer nok:)

mali-mo sa...

Kjempefine barnemøbler, har kikket på dem på Anno jeg også, men tror ikke lommeboken er helt med på planene...er på Finn jakt jeg også hehe.

Anna Lisa sa...

Å ja det er lov å drømme:) Ha en fin kveld min venn. Klem

Tussaluso sa...

Kjempefine møbler du drømmer om. Har sett på desse tidligere eg og.
Håper du snart finner ein slag-benk på Finn.no. Ha ei fin helg.

Marie sa...

Så skjønne barn du har! Kikkar inn for å ønskje deg og dine ein fin søndag :)