lørdag, april 19, 2008

Lørdags kveld.




Ja, nå er det lørdags kveld. Kjetil og jeg har akkurat spist ost og kjeks og litt rødvin. Vi kjørte ungene til besteforeldrene på Årnes før i dag. Lenge siden de har vært der, og både store og små koser seg :-) Det har vært en kjempe fin dag i dag. Sol og varmt og alle naboene ute i hagene sine :-) På torsdag var Åsa og jeg hjemme. Hun hadde noe utslett på ryggen og var litt slapp. Lurer på om det kan være den fjerde barnesykdom. Men hun er bra igjen nå nesten. Får si som hun i barnehagen at vi får ta alt nå og bli ferdig med det. Vi var hjemme i går også og da ville Tobias ha fri også. Så vi koste oss hjemme. Noen stemningsbilder fra heimen nå i kveld :-) Ønsker dere alle en fin helg. Klem

6 kommentarer:

Marie sa...

Så fint du har pynta :)
Nydelege bilete!

Sessan ☆ Prinsessan sa...

Vilka harliga stämnings bilder!

Hoppas du snart har friska barn igen ♣

Klem fra soliga Lillestrøm

Aalerud Stall sa...

Hei :-)

Så fine lyslykter, de likte jeg kjempegodt! Koselig med en kveld alene inni mellom, det trengs både for foreldre og barn, tror jeg :-) Besteforeldre synes alltid det er toppen å "låne" barnabarna litt...og barna elsker jo å bli bortskjemte, ikke sant?
Håper du får en flott uke, og at barna holder seg friske og raske!
Klem fra Britt :-)

Anna Lisa sa...

Så koselig det var med tente lys. Og deilig med rødvin og ost og kjeks....Det gleder eg meg til å få nyte igjen snart:) HA en fin kveld. Klem

Prinsesse Elin sa...

Er innom for å ønske deg en fin dag. Masse klemmer fra Elin:O)

Kristins rede sa...

Koselige innlegg du lager. Merker at jeg er nyybegynner ja. Kos dere i helgen!