fredag, september 12, 2008

Deilig fredag!











Hei, dette har vært en deilig fredag! Var først på jobb. Så var jeg innom en butikk her i byen. De hadde fått inn masse fint. Kjøpte noe som jeg skal vise en annen dag. Så hentet jeg Kjetil og ungene. Så ble det middag på kebaben he, he. Så var vi hjemme en stund, før mamma og pappa kom for å sitte barnevakt. Kjetil og jeg har vært og sett filmen Mamma Mia. Og den er super bra! Dere som ikke har sett den bør dra å se den! Tobias og jeg var hjemme på onsdag også. Har ikke fått svar på noen blodprøver enda, men han er i form igjen, så tror egentlig ikke at det er kyssesyken. I morgen skal Tobias i bursdag fra et til fire og på søndag fra tolv til tre. Så fikk kjøpt gaver i dag også. Jeg tror jeg skal på torget mitt i byen der de har brukt/loppemarked dag i morgen. Ønsker dere en kjempe fin helg :-)

6 kommentarer:

Sessan ☆ Prinsessan sa...

Hi hi söta du!!!
Jag har såååå lyst att se filmen! Må få ut fingern snart ;)

For en koselig butik du tagit bilder i *dåner*

Guri, när du nevner kysse syken får jag angst... Min gutt på snart18 hade det när han var 12 & jag trodde han skulle dö! Har aldrig sett han så SYK.
Hua mig....

Hoppas du får en fin dag i morgon.
Massa klemmer

Ingunn sa...

Denne butikken så jaggu fin ut!Tor lommeboken min hadde svidd litt hvis jeg hadde vært der!!!
Jo da...det er bassend på Lillehammer!Radisson SAS!!!;)Kjempe koselig hotel!
Håper du får en fin lørdag. Her i Trondheim skinner solen. Håper du har like fint vær der du er!;)
Klem

Anonym sa...

Åhhh den butikken skulle jeg VELDIG gjerne vært en liten tur i.
Venter spent på bilder av hva du har handlet.
Så deilig med barnevakt og kino, har ikke fått sett filmen vi heller, men vi skal, vi MÅ.
Godt å høre at småtten er i form igjen.
Ha en strålende helg.

Sessan ☆ Prinsessan sa...

Njut lördags kvällen♡

Klem

Mia sa...

Deilig med halg, ja... selv om mesteparten av den er over snart... men heldigvis har vi hatt fint vær, og det håper jeg vil fortsette imorgen også. God søndag til deg.

liven sa...

Ser ut som det var en riktig så lekker butikk du var innom!!

Har ikke fått sett filmen ennå men det blir nok:o)

Ha en fin søndag:o)