onsdag, september 17, 2008

Forkjølet igjen.....baaaahhhh......






















Ja, ja, da er jeg syk igjen. Ble skikkelig forkjølet i går ettermiddag. Ble verre på jobben i dag, og nå renner snørret, hodet er bomull og verker. Har ikke gjort så mye mer enn å ligge på sofaen i kveld. Kjedelig. Jeg som var flink og gikk lang tur på søndag, var på treningsstudio på mandag og som egentlig skulle trene igjen i dag.Hmmm, ja, ja. Her er det jeg kjøpte på den butikken. En søt boks. Synes den var så fin, så måtte bare ha den :-) Og en lysestake som jeg har sett på lenge. Neste gang viser jeg noe jeg har kjøpt på Den Franske Landstil. Nå skal jeg ta to paracet og krype under pleddet igjen. Ha en fortsatt fin uke :-)

10 kommentarer:

Skribenten sa...

Ha en riktig fin uke du også, og god bedring til deg. Åsa er jo så lik deg. :O) Klem fra søskenbarnet Frøken Fryd i nord

Anonym sa...

Usj så kjedelig å være syk.
Masse, masse god bedring ønskes deg.
Og du, så flotte unger altså.

Hulda sa...

God bedring! Så kjedelig å være syk... Men, høsten er jo tida for det, mange snufsete neser rundt omkring. ;) Den boksen du har kjøpt var nydelig! Flott nytt headerbilde også.

Anonym sa...

God formiddag. Håper formen er bedre i dag.
DU, den blåfjellulla. Den er fra Janus, så det er akkurat samme kvalitet på den som på det andre de har. Helt super og absolutt verdt pengene.

Smineset sa...

God bedring!! Nygelig boks forresten...

;-)

Smineset sa...

Hei igjen!

Lykthuset har jeg kjøpt på AC home på Askøy. De selger tilsvarende i alle fall fra samme leverandør på http://www.frkmage.dk/ (walter & co)

ha en fin fin dag! ;-)

Anonym sa...

Juhu igjen.
Begge buksene er fra Vero Moda. De er så utrolig deilige og myke, supre vinterbukser for det går fint ullstillong under dem. *frysepinne*

Synnøve. sa...

Hei der.
Ser du värt på Konssentert og shoppet.
Så kosligt med en blogger fra samme plassen. Er det ok om eg linker deg?

Håper du blir frisk snart nå.
Hilsen Synne.

Hulda sa...

Heisann! Du lurte på om jeg lager slike puter på bestilling, og ja, det stemmer. :) Prisen er 320 kr, da får du putetrekk og innerpute.

Silkeline sa...

huffameg, ikke godt å være syk, nei! Håper du kvikner fort til igjen:))

Ha en fin helg likevel da....GOD BEDRING.