torsdag, september 04, 2008

Minner fra 80 tallet.





























Jeg har lest en bok som heter barndom på 80 tallet og måtte bare vise dere noen bilder fra boka. Har ledd mye og ristet på hodet etc når jeg leste denne boka. Den anbefales!







Ellers har Kjetil vært hjemme med Tobias i dag. Han har feber og vondt i halsen. De var hos legen, men var bare virus, men skal tilbake på tirsdag og ta blodprøve for legen trodde det kunne være kyssesyke. Håper ikke at det er det! Natt til i går ble Åsa snørrette og hun og jeg tilbrakte natten på sofaen og det ble ikke så mye søvn, men, men. Jeg drakk mye kaffe på jobb og hun sov lenge i barnehagen. Men hun er da i barnehagen om dagen, der halvparten er forkjølet. Tror virkelig at høsten har kommet ja. Men, men. Koselig med høst også. Mørkt ute og masse levende lys inne! Ønsker dere en fin helg :-)

10 kommentarer:

Frk .Fischer sa...

OMG så kult med en sånn bok...hade ledd meg skakk!!!

Smineset sa...

Så arti bok! Her kjenner man seg igjen, ja!

God bedring til den lille!

Ønsker deg en super helg! ;-)

Unknown sa...

Hei, og takk for den hyggelige kommentaren på bloggen min!
Jeg ser at du bor på Kongsvinger, alså bor vi ikke så langt unna hverandre. Jeg bor på Neskollen, mellom Vormsund og avkjøringen til Jessheim.

Morsomt med den derre 80 tallsboken...., kjenner igjen mye der ja....
.....god bedring til barna dine.

xoxo

Hilsen fra landet sa...

Må bare si at du har så nydelige navn på barna dine!!

God helg til deg! :-)

liven sa...

Denne boken kunne jeg tenkt meg og lest i!!
Det var jo glanstiden det for meg:O)
Håper det går bra med gutten din og at det ikke er kyssesyke han har! Min jente hadde det i sommer og hun har ikke vært skikkelig i form etterpå!! Har ikke hatt astma på flere år og var uten medisin men nå er det tilbake med full pakke!! Så kjedelig for henne.....
Lurer jo litt på om det kan være katten også som vi har fått så hun har tatt prøve på det!!

Ha en fin lørdag og jeg måååå se etter denne boken:O)

Ingrid sa...

Hei! Hyggelig blogg du har :)

Fabrikken sa...

Hehe, så stilig. Jeg hadde også et sånt lite nintendo-spill, og en sånn bøye-slange :) Sikkert kjempemorsomt å lese :)

Ha en fin lørdagskveld

Karna sa...

HA HA HA så morsomt, husker brusmaskinen og den slangen....gøy å se igjen!

Anna Lisa sa...

Det dukka opp mange gode gamle minner når eg så disse bilda ja:) Artig!!
Du har fått en award av meg:)
Ha en fin dag
Klem

Marie sa...

Mykje eg kjenner igjen her ja :)
Ønskjer dei som er sjuke god betring :)