fredag, september 19, 2008

Nytt brett og lørdags kveld :-)











Ja, nå er det lørdags kveld her i heimen. Vi har spist lasagne og Åsa sover nå og Tobias skal snart legge seg. Jeg fikk sove lenge i dag. Så møtte vi mamma for å velge mønster til ny ull genser til Tobias som hun skal strikke. Det ble VM genseren. Så ble vi med opp til mamma og pappa og spiste lunsj der. Så handlet vi mat og dro hjem. Forkjølelsen er litt bedre, men hoster mye nå. Men var på jobb torsdag og fredag. Torsdags kvelden, ble også tilbrakt på sofaen. Men i går etter middagen fikk Kjetil og jeg shinet litt opp her :-) Her er et brett med speil som jeg har kjøpt på Den Franske Landstil. Og en lavendel såpe som lukter kjempe godt :-) I morgen skal vi prøve å få klippet hekken, plenen etc. Ønsker dere en fin helg :-)
Hmmm, ser forresten at dato og klokkeslett er galt her....

4 kommentarer:

Synnøve. sa...

Godmorgen.
kiker in til deg tidlig söndagsmorgen for å se vad dere styr med.
Skjönner at dere hatt en bra lördag trots forkjölelse.
Her har den ikke värt på besök ennå....
Det brettet var fint.
Passet godt med telys på.
Ska plukke eppler og ha opp i skogen til rådyra, har så mye fallfrukt som bare blir liggende ellers. Så ska plenen klippes igjen. Sola er fremme så det passer ju bra.
Nyt söndagen nå.
Klems Synne.

Karna sa...

Kjempe flott lysbrett, kos deg! Her må vi vel ut på tur aldri sur tenker jeg...blir lett sånn med hunder i heimen, selv om jeg kunne tenkt meg å malt ferdig bokhyllen...

Kristins rede sa...

Heisann!
Alltid koselig å lese hos deg. fine ting du kjøper deg. Hvordan er formen?
Vi har vært på utflukt med klassen til Morten i dag. Koselig, med litt regn i luften. LAgt ut nye LOer i bloggen min. Har du sluttet å scrappe?
God bedring!

Anonym sa...

Vi har begynt med strømpings for lenge siden vi. Er ferdig og har gått over på ull. Hønemor vet du.
Neida, han går i ullundertøy med bare tynn bukse utenpå inne, ikke genser. Og ute har jeg gitt beskjed om kun ullundertøy under Reima dressen, tynn fleece utenpå ulla kun hvis det er skikkelig kaldt eller han går i regntøy. Men du vet, de surrer jo. I dag hadde han ullundertøy, fleece OG reimadress. Må stramme de opp.
Det brettet var flott altså. Tuppa mi hadde digget det.
Fortsatt god kveld i heimen.