torsdag, september 25, 2008

Torsdag allerede.
















Ja, da er det torsdag allerede. Egentlig går uka skikkelig fort. På søndag fikk vi klippet plenen og hekken på baksiden. Så gikk vi en tur. På tirsdag trente jeg og det håper jeg at jeg kan få til i dag også. I går fikk vi støvsuget og vasket gulvet. Har sagt ja til å ha vorspiel på lørdag for vi skal på tysk oktober øl festival!! Det kan jo bli spennende. Så det må ryddes og vaskes litt mer i dag også. Vi skal straks pusse opp gangen oppe. Og skal ha ny lampe der. Men hvordan lampe. Her er noen jeg liker. Hva synes dere? Gangen er ikke så stor og 5 dører der, til 3 soverom, en til bad og en til toalettet. Hmmm, blir ikke lette he, he. Nå skinner sola igjen etter at tåka har lettet. Slik har det vært hver dag denne uka, tykk tåke helt til ca tolv, så sol og blå himmel. Ha en fin dag :-)

9 kommentarer:

Smineset sa...

Hei! Jeg har begge de to øverste lampene og mi si at min favoritt er nummer 2 fra toppen. Den er skikkelig lekker og billig! Anbefales! ;-)

Ha en riktig fin kveld! ;-)

Synnøve. sa...

Da kanskje vi ses i ölteltet på rådhusplassen.
Tenkte ta en tur dit vi og.
Det var mange fine lamper.
Veit ikke, men nr to og tre likte eg best trur eg.

Klems fra meg.
Synne.

Anonym sa...

Jeg likte så klart den øverste lampa. Nydelig var den.
Kos dere på vorspiel og ølkveld i morgen.
God helg.

Aalerud Stall sa...

Hei :-)

Den øverste lampa likte jeg best, men det kommer jo an på hvordan rommet er også. Fine lamper, alle sammen! Ha det fint på oktoberfestival!

Hilsen Britt :-)

Nita sa...

Moro med øl-festival da. Jeg likte lampe nr. 2 og 3 best :)

CosiFanTutta sa...

Heisan, hyggelig med nye bloggere. Ja, ja, nye er du jo ikke!
Likte godt den første lampen. Masse fine bilder og kjekke tekster på bloggen din. Likte godt innlegget ditt om 80-tallet. Tror jeg hadde absolutt alt som var avbildet, hehe. Det var et nostalgisk gjensyn :o)
Lykke til med bloggingen, takk for titten. Kommer gjerne igjen

Ingrid sa...

Hei! Her inne har jeg ikke vært før. Så du var ny på Norske Interiørblogger.. velkommen! :)
Ha ei god helg!b

Gamlå sa...

Heisann og så kjekt at du har meldt deg inn i NIB, for slik fikk jeg nå oppdaget din koselige blogg!!! Skal bli kjekt å besøke din blogg.
Gamlå

Tiril sa...

Nummer to og tre fra toppen , var rålekre,
Fant deg foresten på NIB.
Ha en fin søndag.