fredag, november 07, 2008

Drømme, drømme seg bort....


Om jeg skulle ha blitt invitert til et vinterbryllup så skulle jeg gjerne ha hatt på meg dette :-)Kom over http://www.polyvore.com/cgi/home og har fått litt dilla he, he. Nå er det endelig helg. Det skal bli godt. Ingen stor planer for helga. Sist helg dro vi tidlig på lørdag for å levere ungene på Årnes og så dro vi på Tess 40 års jubileums fest (mannen jobber der) Det var på Hellerudsletta. Og så sov vi på Årnes vi også om natten og var ikke hjemme før på søndags kvelden. Så godt vi ikke skal noe spesielt denne helga. Ønsker dere alle en kjempe fin helg :-)

5 kommentarer:

Frk .Fischer sa...

Jepp!!! det godt å bare slappe av...jeg og sambo..skal ut på fest i morra... 30års lag,og det gleder jeg meg til. Sist vi festet sammen er veldig leeeeenge siden!!! Blir vel litt ugg på søndag...men men!!! Koz dere alle med rolig helg!!!

Anonym sa...

Bare innom for å ønske god helg.
Og du så stilige de bildene i innlegget under her var. ME like.

Aalerud Stall sa...

Hei :-)

Nydelige ting du viser! Hvordan er det med snøen hos dere, er den borte? Her kom det mer snø i natt, men jeg er litt redd den blir borte hvis det fortsetter å være så mildt. Jeg synes godt den kan bli liggende, for det blir så mye lysere og triveligere ute :-)

Ha en finfin helg!
Klem fra Britt :-)

Anonym sa...

Hei hei. Du minstemann her blir tre år nå om en måned. Han bruker 104 i dress nå så jeg gamblet på 116 da den er til neste sesong. Han vokser så fort. I fjor hadde vi 86 i dress og nå 104, det er jo helt sjukt mange størrelser på ett år.
Han er lang gutt, tenker han har passert godt over 100 cm til tre-årsdagen.
Skulle jeg ha bommet på størrelsen (det er jo ikke umulig ;O) så får vi spare den enda en sesong.
Men den ser faktisk ikke så stor ut når jeg strammer den inn i livet.
Får krysse fingrene.
Ha en fin søndag.

Frk .Fischer sa...

takker for hyggelig hilsen..vi stor kozet oss...og som jeg tippet var det ugg på søndag, men det var det vært...ny uke og vi starter med syk lille mann..men ser ut til at det gpr seg til..pigger til nå..den febern altså!!!