søndag, november 16, 2008

Slapp søndag











I dag har vi hatt en skikkelig slapp søndag. Ikke gjort noen ting. Bare vasket litt klær, farget håret etc. Det er godt det også, selv om jeg får dårlig samvittighet. Men vi er nok litt slitne etter i går. Da var vi først hos brorern min, så tok vi bussen til Vestkanttorget. Der var det mye fint! Fikk en gammel fin blonde duk av mamma :-) Skal vise den snart. Etter det så gikk vi i Frognerparken og så på Sinnataggen. Vi hadde et flott vær i går. Så gikk vi derifra og nedover hele Bogstadveien. Vi var innom Zara, men der var det fullt av folk og helt kaos. Så gikk vi helt ned til Karl Johan og drakk kaffe på Paleet. Så gikk vi på leketøysbutikken på Glassmagasinet før vi tok trikken opp igjen og spiste middag hos broren min. På vei hjem så var vi innom svigers på Årnes. De reiste til Tenerife i natt og skal være i to uker! Så vi var seint hjemme i går kveld. Ellers er det en liten gutt her som ble tann løs på fredag, så nå er han vel en stor gutt. Så Tannfeen var hos ham natt til i går ;-) I dag har det sluddet og regnet og vært et kjedelig vær. Tobias var ute en tur før middag. Ellers har vi bare kost oss inne. Nå roper de på meg oppe, så får gå og se hva det er. Ha en fin kveld alle sammen :-)

7 kommentarer:

pepperkverna sa...

Slappe søndager er noen ganger meningen med livet....Kos deg med dem! Hege

Lena sa...

Skal væra litt slækk da,behøver ikke væra i hundre hele tia:)
Kan lære deg og væra slækk jeg hvis du ikke får det til skikkelig hehe.

Anna Lisa sa...

Deilig med ein roleg søndag
Vi var i familieselskap, bestefaren til min mann blei 80 år. Kaker og god mat :)
Ønska deg ein fin kveld
Klem

Synnøve. sa...

En deilig söndag vil eg tru. Det var omtrent det samme her.
Kom litt nederbör igår. Först regn, så litt snö, så regn igjen.
Håper tannfen la igjen en gave da :D
Ha nå en flott mandag.
Klems frå Brandval :D

Sessan ☆ Prinsessan sa...

Så skönt att bara kunna ta det med ro!! Hoppas du fick laddat batterierna massa!

Tack för god bedrings hilsen!!

Kom det noen tannfe??

Klem

Sessan ☆ Prinsessan sa...

Jag har en tävling i bloggen som jag tror du kan gilla ;)

Klemmer

Prinsesse Elin sa...

Her var det lenge siden jeg hadde lagt igjen en kommentar. Skam meg! Derfor ville jeg bare innom for å ønske deg en herlig torsdag. Masse varme klemmer fra Elin:O)