søndag, november 30, 2008

Første søndag i advent.





























Ja, i dag er det første søndag i advent. Og her i huset har vi ikke holdt hviledagen hellig for å si det sånn. Kjetil har satt på alle listene i gangen oppe og støvsuget etc. Jeg har vasket masse klær, ryddet alle soverom etc.Men sånn må det jo bli når man er opptatt nesten hver kveld hele uka og hele lørdagen. Hver uke er heldigvis ikke sånn. Og nå har jeg akkurat gått en tur. Har vært inne i hele dag, så det var godt å komme ut en tur. Etter middag, klokka fem i dag, var Tobias og Kjetil på kino, på Madagaskar 2. Det var premie fordi han har blitt flink å ikke komme inn til oss hver natt. Filmen var visst veldig bra :-) I går, klokka tre, var mamma, jeg, Tobias og Åsa, på "En to juletre", en lokal jule teater oppsetning. Det var kjempe bra :-) Etter det var vi hos mamma og pappa på middag for onkelen min fra Bodø og samboeren var på besøk. På fredags kvelden dro jeg ut jeg alene og kjøpte masse mat på matbutikken og på plantasjen en tur. Gikk der kjempe lenge for det var jo så mye å se på he, he. Har fått opp stjerner i vinduene til ungene og en ny innkjøpt glass kule i soveroms vinduet vårt. På kjøkkenet henger det en stjerne og i stua har vi en stake :-) Nå skal jeg hoppe i dusjen, så skal jeg slappe av resten av kvelden. Ha en fin søndags kveld alle sammen :-)

3 kommentarer:

Anonym sa...

Mmm så fine bilder, med masse lys.
Og så deilig å få unna så mye da gitt.
Kos dere resten av kvelden nå, og ha en topp kveld.

Synnøve. sa...

Så deilige advents bilder du har idag.
Håper det blev en rolig kveld.
Klems Synne.

Nita sa...

Så stemningsfulle bilder :)

Ønsker deg en fin uke :)