fredag, november 14, 2008

Endelig fredag....og soveromsdrømmer.




Ja, nå er det endelig fredag, og om en halv time er jeg ferdig på jobb. Da skal jeg handle og hente unger. I går etter jobb så støvsuget jeg og vasket gulv etc. Kjetil malte den siste døren oppe og tok av lister, begynte å dra av gulv teppet etc. På onsdags kvelden var jeg på flyt/pilates trening og det var kjempe fin trening, fikk strekt ut etc! Snart står soverommet vårt for tur til å bli pusset opp og da kunne jeg tenkt meg disse fargene etc :-) I morgen skal vi en tur til Oslo til broren min, så blir det en tur på Vestkanttorget blant annet. Er meldt sol, så håper at det stemmer. I dag er det bare mørkt og tåke og plask regner. Så kaffe er bra på sånne dager! Ønsker dere alle en kjempe fin helg :-)

5 kommentarer:

Lena sa...

Kos dere i Oslo i morgen :)

Aalerud Stall sa...

Hei :-)

Ja, Snoka er virkelig et flott sted, det må ha vært toppen å feire bryllup der! Heldige er du og Synne som bor så nærme :-)

Her hos meg har det snødd i natt, men det spørs hvor lenge snøen holder når det er så mildt...

Ha en fin fredagskveld og kos deg i Oslo i morgen!
Klem fra Britt :-)

Frk .Fischer sa...

Hei!!! Sitter nå i odalen å blogger...kos med fam i helgen og peis og rødvin...Kos dere på shopping...og ha en fin helg!!

Anna Lisa sa...

Nydelige drømmebilder.
Kos dokke i Oslo i helga
Klem

Kristins rede sa...

Gratulerer Tobias! Ja, du er stor gutt nå!:)