tirsdag, november 11, 2008

Utfordring.



Jeg har fått en utfordring av Husmorpjatt.


4


4 jobber jeg har hatt: jobbet i leketøysbutikk, gamlehjem, kiosk, klesbutikk


4 filmer jeg kan se om igjen: Grease, Bridget Jones dagbok, Tre nøtter til Askepott og Satc


4 steder jeg har bodd: Trondheim, Kongsvinger, Oslo og Kongsvinger nå


4 web-steder jeg besøker hver dag: Mange blogger, Facebook, VG og Yr.


4 steder jeg helst vil være nå: Hjemme i senga( er så trøtt), på et spa hotell, på en varm strand, på shopping.


4 jeg utfordrer:




Nå er det tirsdag allerede. I helga så gjorde vi ikke så mye. Kjetil har begynt å pusse opp gangen oppe. Så på lørdag malte han alle dørene et strøk. De skal bli hvite :-) Så handlet vi. Og leide filmer. Tobias så Madagaskar og på kvelden så vi Sex og Singelliv filmen. På søndag var det farsdag og pakke på senga, og cup kamp og lykke i heimen fordi Enga vant :-) Så var vi på middag hos mamma og pappa. I går kveld gikk jeg tur, har blitt litt inspirert av Emmeline :-) Ønsker dere alle en fin tirsdag :-)









8 kommentarer:

Smineset sa...

Hørtes ut som en koselig helg! Arti utfording ;-)

Ønsker deg en strålende dag!

Frk .Fischer sa...

Innom for å ønske deg en fin dag!!!

Sessan ☆ Prinsessan sa...

Morsom läsning ;)

Önskar dig en toppers dag & hoppas hälsan är god.

KLEMMER

Emmeline sa...

For en aktiv dag...og i tillegg går du tur tilslutt? Du er så FLINK!! Artig utfordring:)

Anna Lisa sa...

Artig utfordring :)
Ha en fin dag du også!
Klem

Silkeline sa...

Hei Lynet:)
Du var nok inne hos meg med kommentar nr. 60 du, mens jeg publiserte neste innlegg. Jeg tar utfordringen på strak arm jeg vettu`:) Jeg må bare la den synke inn først.....den får komme med på neste innlegg.
Så morsom side du hadde funnet på det forrige innlegget ditt! Den garderoben du hadde satt sammen hadde passet ypperlig i mitt klesskap...hihi. Helt i min smak det der......:))

Hulda sa...

Takk for utfordring! Takk for bestilling! Kontakt meg på mail adr som du finner på netthandelen, så kan jeg si fra når det er ferdig, og du får kontonr mitt. :)

Sessan ☆ Prinsessan sa...

Portot från Sverige är inte så mycket dyrare faktiskt, det kommer lite an på butik så jag hade mailet & spurt.

Klemmer