fredag, august 28, 2009

Fått dilla på...


Har helt fått dilla på Bonaqua silver lemon! Den er kjempe god, og lettere å drikke mye vann når det smaker så godt. I dag begynte jeg halv tolv og jobber til seks. Så Åsa og jeg hadde en rolig morgen før jeg leverte henne i barnehagen. Skal jobbe i morgen også fra 11 til 15. Men det er barne teater her også, så det blir gøy. På onsdag jogget jeg og i går var jeg på coreball time, styrke time med sånn stor ball. Og er skikkelig støl i lårene i dag! Men da er det effektivt da he, he. Ønsker dere alle en fin helg :-)

4 kommentarer:

Synnøve. sa...

Hei.
Det skal du ikke se bort ifra. Var der to ganger igår. Var det muligens du som hade handlevogn og en liten jente med?
Dette var spennede...
Klems Synne.

Synnøve. sa...

Hei igjen.
Da veit eg. Vi mötte en som smilte så fint. Da var det du :D
Det var artigt. At du ikke sa noe da hihi....
Sa til gubben at hun der kjente eg igjen. Men var ikke sikker hvor eg hadde sett den damen.
Da var det du....
Så morsomt. Neste gang får vi stoppe og si hei synst eg.
Gubben sa at det var deg vi mötte, for han kjente deg igjen på bildet på din blogg.

Nå har eg värt på KORK. Värt med nabojenta på ridetime. Hun var der for förste gang. Det var deiligt å komme in i en stall igjen skal eg si deg.
Så nå skal eg lage litt middag åt meg og gubben. Sulten skal eg si.
Men vi får snakkes snart da.
Ha ei flott aften i regnväret.
Klems Synne.

Frk .Fischer sa...

Innom for å ønske deg en fin helg!!! Å ja bon aqua er digg..har du testet bringe bær....mmmm sier jeg!!! Nå blir det spennende å se hvor dere havner til slutt....mange fine hus...veit om et til vel ...ja det var stort og en litt stiv pris..du veit kanskje hvilket hus jeg mener..ja lotto gevinst i helga da ell....

Ninas Interiør sa...

Hei på deg! Så flink du er da, som trener! Deilig følelse etterpå!:)

Ha en fin dag! Klem Nina