mandag, august 03, 2009

På jobb igjen og noe av det jeg kjøpte i ferien.





























Ja, nå er det på jobb igjen, men greit i dag siden det har regnet. Har jobbet fra halv tolv til seks i dag og ungene har vært hos mamma og pappa. I helga var vi på hytta. Ungene ble med mamma og pappa på torsdag og vi dro opp etter jobb på fredag. Og det har vært fint vær og sol i helga, selv om det regner igjen nå! Viser bilder av noe av det jeg har kjøpt i ferien: To kurver på Ikea, mørketids te fra Lofoten, skal spares til vinteren kommer he, he. Et kaninpar fra Narvik. Knaggrekke fra Kremmerhuset. To skåler til ungene fra Ting i Oslo. Og en green gate skål fra en interiør butikk i Bodø. De hadde så mye fint der! Har kjøpt mer i ferien, som jeg viser en annen dag. Ønsker dere en fin uke enten dere jobber eller har ferie :-)

3 kommentarer:

Hvitrose sa...

heia:)Så koslig at du var innom bloggen min i dag:)
masse fint du har handlet i ferien din!!
Bra det ikke er bare meg som klarer å snike inn å kjøpe et eller annet samme hvor jeg kommer:))må liksom ha med seg masse greier hjem.
å ha"Fått noe"
ut av feriepengene liksom;))hihi
Klem til deg:)

Lillan sa...

åhh så mye fint du har kjøpt deg! den knaggrekken var herlig! sånn har jeg ikke sett før..:( Skikkelig meg:)
Ønsker deg ei god helg!! klem fra Lillan

Flittiglise Norway sa...

Hei, så flott blogg du har, og fine bilder. Jeg elsker Green gate, de har så myyye flott. Ha en fin dag. Hilsen Lise