lørdag, august 22, 2009

Nå er det gjort!




Ja, nå er det gjort. Vi har skrevet kontrakt med eiendomsmegler for å selge rekkehuset her! Vi vil selge først, før vi kjøper. Vil ikke sitte med to eiendommer. Kan jo sette overtakelse noen måneder framover eller bo litt hos mamma og pappa. Vi skal kjøpe hus. Har så lyst på egen gårdsplass og kunne gå rundt huset. Men vi må ha litt tid til å rydde etc her, så hun som skal ta bilder kommer ikke før 10. september. Så i dag har vi ryddet i kjelleren. Fy søren så mye man sparer på. Mange poser i søpla og mange poser til uff. Så vi vet hva vi har å gjøre framover. Noen som har noen tips om hvordan det bør se ut når man skal ta bilder etc?

Ellers så går det kjempe fint med Tobias på skolen om dagen. Jeg og Åsa har hatt ferie denne uka, så jeg har kjørt å levert og hentet Tobias hver dag. Og så har han jo allerede blitt forelsket da he, he ;-) Noen bilder jeg tok på kveldsjoggeturen min i går. Var så fin solnedgang når jeg var på vei ned åsen. Ønsker dere alle en fin lørdagskveld :-)

5 kommentarer:

Vår lille hage sa...

Nydelege bilder ! Ha ein fin kveld !

Synnøve. sa...

Gratulerer med beslutningen.
Ja det er mye som skal fixes når man skal selge.

Det du bör tenke på er at ikke ha for mye ting fremme. Tenker på slikt småpynt og bilder på barnen og familjen.
Ikke mange pled og puter i sofan og stoler. Ta bort leker og slikt. Det er nok det eg kan tipse deg om.

Skal bli spennende å se hvor dere får kjöpt hus.
Krysser fingran för at det går bra.
Klems Synne.

Bea sa...

Flotte bilder:o)


Tusjene er kjøpt på notabene.
De er perfekte for små kunstnere. :o)
Si fra om du ikke finner dem. Jeg kan sikkert kjøpe de for deg:o)

Klem fra Bea

Karna sa...

Grattis, og masse lykke til, håper dere får solgt og at dere kan begynne å jakte på drømmehuset!!! Det er når en flytter at en ser hvor mye en har, så det krever litt arbeid....

Anonym sa...

veldig interessant, takk