lørdag, august 15, 2009

Har vært en tur på hytta igjen og snart skolestart.











Jeg og ungene ble med mamma og pappa på hytta fra onsdag til i går kveld. Vi var i butikker i Hamar først. Kom over en butikk som selger Green gate og kjøpte to blå asjetter med hvite prikker på :-) Ellers har vi kost oss på hytta. Mye regn på torsdag , men på fredag fikk vi sittet litt i sola. På vei hjem var vi innom Løten lys. Der er det også små butikker, så kjøpte noen såper og noen dufte konvolutter. Og noen lys. De har så mye fint der! På bordet her hjemme nå er lyset tent, jeg har dekorert med skjell fra ferieturen i sommer. Det plask regner ute og det har det gjort i hele dag. Nå er ungene lagt etter taco kos og jeg skal lage muffins. Tobias er veldig spent på skolestart til mandagen og jeg også! Ha en fin lørdags kveld :-)

1 kommentar:

Livy sa...

Heisann!
Det er godt vær å være inne i omdagen :-) Så mye fint du har kjøpt:-)

Jeg har ei jente som er spent på skolestart her hos meg også - blir spennende tider!

Ønsker deg en fin helg videre! Klemf ra Livy