lørdag, august 08, 2009

Mer av det jeg kjøpte i ferien og ferie igjen :-)











Nå har jg jobbet i to uker, til ogmed i går kveld og i dag, men nå harjeg to uker ferie igjen! Det skal bli godt. Og litt fin vær har vi fått igjen også. Må vise litt mer avdet jeg kjøpte i ferien også. En lue som jeg kjøpte i Henningsvær, merket Haddock, som blir laget der. En vase fra Narvik og bollen fra Ting i Oslo. Må også vise kjolen som mamma har strikket til Åsa i sommer. Nå skal jegut og se over blomstene mine i hagen, så skal vi lage hjemmelaget pizza. Ha en fin lørdags kveld :-)

3 kommentarer:

Grip dagen sa...

Det beste med å komme hjem fra ferie, er nettopp å finne plass til det nye som blir med hjem.
Det liker jeg kjempegodt!

Jeg har vært på et utall av turer denne ferien. Siden jeg også må kunne sies å være en samler, er det ikke fritt for at det dukker opp litt nytt her og der...

Sommerhilsen Marit

Guttemamma sa...

Du og du,så mye fint du har kjøpt! Moro med nytt...god lørdag til deg og!
klem

susan`s side sa...

Tusen takk for koselig bursdagshilsen på bloggen min!