søndag, mars 14, 2010

Award og deilig helg :-)





























Dette har vært en fin helg. I går var det ganske fint vær, men litt overskyet innimellom og noen snø byger. Vi gjorde noen ærender og satt litt i sola. Og etter det så skrapte jeg mere tapet før vi koste oss med lasagne. I dag var jeg og ungene på tre års gudstjeneste i kirken klokka et. Kjetil har skrudd peugout i dag, siden clutchen har ryket. Når vi kom fra kirken koste vi oss ute i sola, og så dro vi en tur på Plantasjen. Kjøpte noen påskeliljer etc. Ble fint på trappa ute nå :-)


Så har jeg fått denne fine awarden av: http://www.storstepiasbekjennelser.blogspot.com/. The sunshine Blog Award is awarded to bloggers whose positivity and creativity inspire other in the blogworld. The rules for accepting the award are:
1. Put the logo on your blog or within your post.
2. Pass the award to 12 bloggers.
3. Link the nominees within your post.
4. Let them know they received this award by commenting their blog.
5. Share the love and the link to the person from who tou received this award.
Jeg velger å gi denne awarden til:
- www.mammas-hus.com


Ønsker dere alle en fin søndags kveld :-)







5 kommentarer:

Anna Lisa sa...

Herlige sjønne unger som kosa seg i vinterleik.
Håpa du får ei fin ny veke
Klem

Synnøve. sa...

Herlige bilder på ungene som koser seg i sola.

Virker som det er noe som går i disse dager.Alle skrur på biler.
Radiatorn på våres gikk forrige tirsdag. Ikke så morsomt då vi skulle kjöre opp til Ålesund på torsdagen i begravelse.
Men det er godt å ha goe naboer og bilmekkere her. Bilen var kjörkalar onsdagskvelden. Så vi kom oss avgårde.
Hvordan går det med peugeotten da?

Klems og kosmandag.
Synnöve.

Tomines hjem sa...

Heihopp!! Og tusen takk for award fra deg.. jeg blir så glad når noen tenker på meg, og legger de alle i en mappe.. Jeg vet at denne har gått litt rundt tidligere så jeg gir den videre til de som ønsker. Heldige du som har fått vår på trappen.. jeg lengter.... en deilig uke til deg og dine søte små, snart påske!! hurra!!!

Vibeke / Mammas Hus sa...

Så fine bilder! :)

Tusen, tusen takk for award - kjempehyggelig! :)))

salige lavendel sa...

Det var noen flotte og glade snøbilder :) Gratulerer med awarden også.